Ik hoop dat iemand mij kan helpen,want ik snap er niets meer van
Heb een pc met vaste verbinding en een laptop met een draadloos internet via een router.
merk is onbekend;ergenic 22mbps.werkt goed:thumb:
Maar zo gauw als ik een beveiliging op het draadloze gedeelte wil zetten kan ik op mijn laptop geen verbinding meer krijgen
maakt niet uit wat voor een soort beveiliging,heb alles wat hij ondersteunt al geprobeerd:WEP 3 soorten,64,128 0f 256,ik heb ook geprobeerd om de MAC beveiliging te gebruiken,maar niets .Zo gauw als ik in mijn routerconfiguratie iets aanpas,kan ik op mijn laptop het internet wel vergeten.
En ik geef precies dezelfde sleutels in,maar hij herkent ze niet.Heb ook al geprobeerd de wireless zero uit te zetten,maar ook dat heeft geen effect.Iemand suggestie of kan ik maar beter een ander merk router en kaart gaan kopen???

merk is onbekend;ergenic 22mbps.werkt goed:thumb:
Maar zo gauw als ik een beveiliging op het draadloze gedeelte wil zetten kan ik op mijn laptop geen verbinding meer krijgen

En ik geef precies dezelfde sleutels in,maar hij herkent ze niet.Heb ook al geprobeerd de wireless zero uit te zetten,maar ook dat heeft geen effect.Iemand suggestie of kan ik maar beter een ander merk router en kaart gaan kopen???