beveiliging toegang?

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
mijn vrouw heeft een pc waarop zij thuis mag werken van haar baas. dat ging altijd goed maar nu is inloggen niet meer mogelijk. volgens de systeembeheerder ligt dat aan (gewijzigde?) beveiligingsinstellingen. lijkt mij sterk (er is volgens mij nooit iets bewust veranderd in de instellingen). hoe kom ik erachter wat er aan de hand is?
onlangs wilde mijn vrouw via de pc inchecken voor een vakantievlucht. ook toen was het niet mogelijk dit voor elkaar te krijgen en zou er sprake zijn van een te hoog beveiligingsniveau.
kunnen deze instellingen spontaan veranderen? en hoe kan ik dit soort problemen oplossen?

Kan ze wel in de Laptop inloggen, of komt ze zelfs Windows niet meer in?
Op het bedrijfsnetwerk zal ze achter een proxyserver zitten, en thuis is dat natuurlijk niet het geval.
Enige wat ik kan bedenken is dat zij nu niet meer zelf de proxyserver mag instellen vanwege veranderde beveiligingsinstellingen.
Als ze echt Windows niet meer inkomt dan is het waarschijnlijk tijd geweest om haar wachtwoord te veranderen en was ze niet op het werk toen dat moest gebeuren.

ze kan nog wel gewoon in windows7 komen en applicaties gebruiken

nog even hierop terugkomend. mijn vrouw heeft intussen een laptop van haar werk meegekregen. die werkt overal elders wel op het netwerk van haar werkgever. hier krijgt ze geen verbinding. zit het probleem wellicht in de router?

Kan probleem zijn met het kanaal waar je router op uitzendt.. (standaard is dat 11)

hoe kan ik dat achterhalen? dit gaat echt boven mijn pet. en wie kan dat veranderen?

Dat kan je op je router controleren en veranderen.
als je er zelf geen sjoege van hebt is het verstandig om er een kennis of familielid die wel de kennis heeft er naar te laten kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan