Beveiliging

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tsw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oké, Doe dan eens: start>computer>rechtermuisknop>beheren>klik ja

Lokale gebruikers en groepen>gebruikers kiezen in het rechter menu... en jou account selecteren en dan even van de groep iedereen weg doen en dan even alleen administrators en dan even die dingen zien aan te passen

Wat ik in welke groep heb gedaan?

Ik heb de beveiling er opgezet via mijn administratie account. Ik wilde t alleen zetten bij mijn extra account, maar bleek t op allebij de accounts te zitten..

Ja, ik dacht alleen van 'muziek'.

Maar ik denk dat ik dan toch wat verkeert gedaan heb. Maar mijn bedoeling was Muziek. En zover ik weet heb ik dat ook gedaan.

Maar ik ehb ook geprobeert windows opneiuw te installeren maar dat is me ook niet gelukt.

Maar is er niet iets wat ik kan deon waardoor de computer een soort van reset of iets krijgt dat hij weer helemaal leeg is dat ik dan windwos 7 wel er opneiuw op kan zettne? Want bestanden die hier opstaan heb ik nog wel ergens anders.

met hirens boot cd kan je eens kijken of je de groep bewerken.

En hoe kan ik dat doen? :)

En alvast bedankt voor alle moeite die je nu al doet!

De CD downloaden vanuit google zoeken en dan even .iso file op een cd branden.

Ik zou eens op internet kijken. :) Maar ik kan geen cd,s uitvoeren. Dus niet installeren ofzo, want dat kan ik ook niet met mijn windows 7 cd...

is niet installeren, maar het is een soort van cd vol tools die je kan laden in het werkgeheugen.

Ik heb ze gebrand.

Maar de CD kan ik openen.. Maar kan die .exe bestanden niet uitvoeren. Word weer geblokeerd. Dus dat word hem ook niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan