beveilingsupdates staan op repeat o.i.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.

denooy

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
sinds enige weken, na mijn verdwenen instellingen, komen er telkens 3 updates van windows langs die ik moet installeren. Na de installatie zegt mijn pc.......er zijn 3 updates voor downloading en dan moet ik dezelfde updates weer installeren....
Hoe kan ik dit gestopt krijgen?

Piet de Nooy.

Bij Updates in het Configuratiescherm of via Beveiligingscentrum, ook in Configuratiescherm kan je Automatische Updates uitschakelen.

Wanneer je handmatig laat zoeken op updates dan kan je op de regel klikken waar staat hoe veel updates er zijn en een lijst zien. Als je dan rechts klikt op een update dan kan je kiezen voor Verbergen.

Ik hoop dat je er dan vanaf bent maar misschien is het beter dat deze updates gewoon installeren willen. Vaak is het wissen van tijdelijke bestanden het probleem. Is het bijvoorbeeld van .Net Framework dan kan je NETFX.MSI downloaden en het update bestand van de Microsoft site. Zoek bij Microsoft op nummer, bijvoorbeeld, in dat geval, KB2833941. Voer dit programma uit en wijs het naar NETFX.MSI wanneer het daarom vraagt. Bij de volgende sessie Updates uitvoeren (je moet dan Automatische Updates aan hebben staan anders werkt de service niet) je ziet dan evengoed de weigerachtige updates aangeboden worden maar het updaten duurt nu slechts seconden en ze verdwijnen voorgoed van de lijst.

Op de site van Microsoft wordt ook een reparatie tool aangeboden dat de computer kan voorbereiden op het installeren van updates en de voorwaarden controleert. Als het dan nog niet wil dan kan je specifiek gaan zoeken naar oplossingen voor die bepaalde update nummers. Groet. Alfred

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan