Bewegende plaatjes zie ik niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

G.I. Jane

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2004
Op mijn laptop kan ik wel de plaatjes zien bewegen, maar op de pc niet. Ik heb van alles al bekeken maar ik kan niet zien waar het aan ligt. In IE al gekeken maar die staat voor Internet beveiliging op normaal. Sommige plaatjes kunnen we niet zien op websites en ook "reclame" zien we niet staan. Ik heb Zonealarm 5.0.590.043 en daar bv de website www.dafclub.nl in de trusted en internet zone gezet maar nog wil hij die knop met advertenties niet weergeven, maar wel als we ZA uitzetten. Ik heb een Windows XP en weet niet waar het aan ligt, WMP 9 misschien?

Groetjes van G.I. Jane

Het plaatje onder dit bericht zou ook moeten bewegen maar dat zie ik niet.

Die tijdelijke bestanden doe ik regelmatig verwijderen. Nu ook gedaan, echter ik heb gee ZA pro maar de "gewone" dus ook geen privacy tab met animated gifs.

Jane

De oorzaak kan evt ook liggen aan een popup-stopper, als je deze gebruikt kijk dan even bij de settings, en plaats een vinkje bij animated-gifs toestaan.

groetjes speedtouch

Het ligt niet aan popup killer van Google, echter ik heb Zone Alarm even uitgezet en voila alle plaatjes op deze pagina bewegen van Speedtouch en mijzelf. Ligt het dus aan de instelling van Zone Alarm!!!

Nu moet ik waarschijnlijk even een nieuwe vraag openen in een ander hoofdstuk want het ligt niet aan de settings in IE.

In ieder geval bedankt voor het reageren!!!

Groetjes van G.I. Jane

Je kan ook hier verder gaan met de vraag.

Zelf heb ik geen zonealarm maar kan je bij de settings niets vinden over de animated-gifs.
Ik zal nog ff googlen, misschien vindt ik nog wat.

Ik heb het gevonden :D op het Helpmij en dan Firewall, refereerde iemand naar het forum bij ZoneLabs. Ik heb ZApro een tryout versie geinstalleerd, die verwijderd en toen weer de normale erop gezet. Het blijkt dat die instelling block animated gif erin blijft staan als je pro weer verwijderd. Het antwoord staat hier als meer mensen er last van hebben en het op willenlossen:

http://forum.zonelabs.org/zonelabs/board/message?board.id=gen&message.id=13971

Groetjes van Jane

Kijk Hier op het forum.
Vermoedelijk staat daar het antwoord bij.

groetjes speedtouch

:thumb: Opgelost

Zo te zien waren we gelijktijdig daar :D

groetjes weer.

Ik heb wel alle Internet Logs verwijderd, maar daarna niet de prullenbak geleegd in de Safemode. Dit omdat er meer bestanden instonden waarvan ik de herkomst niet weet en of het problemen kan geven. In de volgende Veilige Modus opstart zal ik dat wel verwijderen, maar voorlopig even kijken of er niks aan de hand is. Het werkt weer allemaal incl. de advertentie knop op de dafclub website, zal mijn man wel tevreden mee zijn!!! Bedankt.

Groetjes van Jane

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan