Bewerkingen in Pocket via PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

LelyTekkel

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Berichten
314
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik in mijn Pocket PC bijvoorbeeld een contactlijst kan maken via de gewone PC? Of hoe ik een Excel dokument in mij Pocket PC kan bewerken via de gewone PC? Ik heb een kabel, hij zit via een dockingstation aangesloten op de PC maar ik weet niet hoe het verder moet?

Ik verneem graag van u.

LelyTekkel
 
Meestal kun je met bijgeleverde software zulke acties uitvoeren. Contactlijsten worden vaak gesychronseerd met Outlook.

Wat voor merk/type?
 
Om te bestanden en dergelijke over te zetten van je PC naar je PDA of te synchroniseren, heb je ActiveSync nodig.
Er is ook een progje om wat je met je stylus op de PDA doet dan op je PC te doen met behulp van je muis, je ziet dan alles van je PDA op je beeldscherm van je PC.

Dit progje heet: Pocket Controller Prof.


Met vriendelijke groet.
 
Geplaatst door Kornelis
Om te bestanden en dergelijke over te zetten van je PC naar je PDA of te synchroniseren, heb je ActiveSync nodig.
Er is ook een progje om wat je met je stylus op de PDA doet dan op je PC te doen met behulp van je muis, je ziet dan alles van je PDA op je beeldscherm van je PC.

Dit progje heet: Pocket Controller Prof.


Met vriendelijke groet.

Ik heb het prog ActiveSync erop zitten. Maar hoe werkt dat dan?
 
Geplaatst door XP_PC
Meestal kun je met bijgeleverde software zulke acties uitvoeren. Contactlijsten worden vaak gesychronseerd met Outlook.

Wat voor merk/type?

Ik heb de MyGuide Navigator Pocket PC van Lidl met daarop Windows voor Pocket PC, Outlook, ActiveSync, Media Player, Word, Excel enz. enz.
 
map

Hoi heb je de map,Pocket PC My documents al?
want dan kan je excel sheets daarin zetten en zet active sync.
deze over naar je pda
 
Re: map

Geplaatst door doe-dit-dan
Hoi heb je de map,Pocket PC My documents al?
want dan kan je excel sheets daarin zetten en zet active sync.
deze over naar je pda
Nee, ik zie helemaal geen enkel contact of iets dergelijks met de PDA. Het enige wat ik heb is de PDA en het proggie ActiveSync erop, en de USB kabel waarmee die op de PC aangesloten is op het dockingstation.
 
Moet er helaas vandoor nu maar laat de antwoorden maar komen. Ik lees ze vanavond allemaal wel .

Bedankt zover en groetjes

Peter (LelyTekkel)
 
Hoe kom ik aan dat proggie Pocket Controller Prof?


http://www.soti.net/

Ik heb het prog ActiveSync erop zitten. Maar hoe werkt dat dan?

Als ActiveSync goed is geinstaleerd en je zet je PDA in de cradle dan maakt hij kontakt met je PC.
Dan kan je via opties in ActiveSync aangeven welke programma's en bestanden hij moet synchroniseren.


Met vriendelijke groet.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Kornelis


Als ActiveSync goed is geinstaleerd en je zet je PDA in de cradle dan maakt hij kontakt met je PC.
Dan kan je via opties in ActiveSync aangeven welke programma's en bestanden hij moet synchroniseren.


Met vriendelijke groet.

Heb gedaan wat je zei maar waar zie ik dat ze contact met elkaar hebben? Vooralsnog zie ik geen beweging in beide apparaten. En hoe bewerk ik vervolgens dokumenten of Werkbladen van Excel? Het belangrijkste is nog hoe ik contacten invoer. Want dat is een hele tijdrovende klus als ik dat moet doen via het apparaat zelf met het bijgeleverde pennetje.

M.vr.gr.

LT
 
Heb zojuist een andere USB poort geprobeerd en kreeg toen de melding dat er nieuwe hardware gedetecteerd was en dat de software ge-installeerd was en klaar voor gebruik. Ben toen wat aan 't zoeken gegaan maar kan niks vinden. Begin nu toch echt in het donker te tasten. Is het zo moeilijk of zit ik gewoon op de verkeerde weg?

Noodkreet........; HELP

Ik hoor wel van je,

Gr.
Peter LT
 
Heb zojuist een andere USB poort geprobeerd en kreeg toen de melding dat er nieuwe hardware gedetecteerd was en dat de software ge-installeerd was en klaar voor gebruik.
Als alles goed is zie je dan rechtsonderin in de taakbalk bij je klok een rond grijs icoontje met 2 pijltjes, als je dan je PDA in de cradle zet komt er een window op je scherm met de melding Microsoft ActiveSync en het grijze icoontje wordt groen.

Maar als ik het goed heb dan moet je eerst de software instaleren en dan pas de kabel in de USB doen.
Maar kijk dit eens na in het instr. boekje van je PDA.


Met vriendelijk groet.
 
't Is gelukt....!! Heel erg bedankt voor je moeite. Ben nu aan 't werk met de hele boel. Die andere USB poort is kennelijk niet helemaal in orde. Nogmaals bedankt en tot typs

M.vr.gr.

Peter LT
 
Succes, als er nog vragen zijn dan laat het maar weten.

Met vriendelijke groet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan