BF2 maps pack probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

noobiej

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
hallo,

ik heb gisteren het BF2 map pack 3 gedownload en geïnstalleerd, maar als ik nu een map wil spelen van dit pack, sluit het spel af na het laden van de map...

heb ik iets verkeerd gedaan?

mvg

Het lijkt er op dat je het in single player wilt gaan spelen
dat kan maar in weinig battlefield mappen
probeer de map te laden als je zelf even een server hoost

het was idd op single player.. ik kan namelijk niet online... telkens ik op battlefield online klik of multiplayer blijft het spel staan bij het laden... als ik dan ctr+alt+del doe, staat er bij BF2 reageert niet...

videokaart: NVIDIA GeForce 9300M G
ik heb net de patch geïnstalleerd, en nu start het spel helemaal niet meer op...

Je video kaart is het probleem
op 1 of andere manier kan die niet overweg met BF2
Google maar eens
Oplossing weet ik zo 123 niet behalve een andere kaart te kopen

Probeer het spel ook weer eerst te deinstal en daarna te instal
en gelijk erna de volle patch er over heen te gooien

Succes

ik denk dat ik geen nieuwe kaart kan steken, het is nl een notebook van medion...
wat ik wel raar vind is, dat een vriend van mij identiek dezelfde notebook heeft en ook het spel, en bij hem draait het goed... dus ook online...

het is nu al gelukt om een spel te laden in die netwerk server.
maar hoe krijg ik er bots in?

het is nu al gelukt om een spel te laden in die netwerk server.
maar hoe krijg ik er bots in?

je kan die proberen te modden:) gewoon wat bots toevoegen, heb ik ook eens gedaan op karkand 64 man, alleen loopt niet zo lekker dan:(

en waar kan ik bots vinden?

ergens in een tekst bestandje in de folder van de map die je wilt modden, ga naar program file, ea games (ofzo), battelfield 2, mods, bf2, maps, (dan de map die je wilt modden), dan ergens in 1 van de 2 rar bestandjes (srry weet niet meer waar precies)

sorry dan zou ik het niet weten, ik heb geen tijd om em op te zoeken voor je want ik ben aan t ***** met mn drivers :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan