BF2 special forces unlocks in gewone BF2 maps gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacksparrow1971

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2007
Hoi, ik wil vragen of iemand weet hoe je de battlefield 2 special forces unlocks kunt gebruiken in b.v. strike at karkand of wake island, ik weet dat je eerst de wapens moet unlocken in de ''gewone'' battlefield 2 . Ik heb bijvoorbeeld de medic L85A1 maar wil met de G36E spelen in strike at karkand. De wapens zijn in BF2 special forces wel unlocked, maar in BF2 zie ik ze niet.

Alvast bedankt!
Gtrz. Marcel

ik heb een tijdje bf2 gespeelt ook met special forces alleen ik geloof dat je het echt als 2 afzonderlijke spellen moet zien. Ik speelde eerst altijd bf2 en daar had ik dus wat ranking. Logde ik met hetzelfde account in op special forces was heel de progress weg... Vandaar dat ik special forces net zo goed meteen weg kon gooien want daarna heb ik em niet meer gespeelt.. :eek:

als dit trouwens is wat je bedoelt.. anders: je kan geen special forces wapens gebruiken in bf2..

als er geen correct antwoord bij zit stel de vraag dan even anders.. dan begrijp ik het mischien wel..

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Volgens mij kun je wel de wapens uit special forces in de gewone bf2 maps gebruiken. ik werd nl. pas op wake island door m'n kop geknald met een Scar-L.
Dat is een wapen uit special forces.

Grtz. Marcel

Zojuist opnieuw in BF2 ingelogd en de unlocks vlogen om m'n oren. Je kunt met de wapens uit BF2 special forces in BF2 maps als wake island enzo spelen.

Grtz. Marcel:D

Nee, dat hoeft niet, ik kan nu gewoon met de special forces wapens spelen op strike at karkand en alle andere BF2 maps. Ik heb nu gespeeld met de medic G36E (wat trouwens een fantastisch wapen is) op strike at karkand. Misschien dat je nu ook wel weer zin krijgt in BF2:D! Ik blijf het zelf een onovertroffen spel vinden!

Groeten, Marcel

kheb wel zin om het weer te spelen ja:p onovertroffen is het wel wat mij betreft maar het blijft een van de beste shooters!

Als je weer gaat spelen, eerst 1 ronde BF2 special forces spelen, afsluiten, en daarna de gewone BF2 opstarten en inloggen, dan krijg je met terugwerkende kracht allerhande unlocks. Je moet wel per kit de standaard BF2 unlock hebben voordat je de special forces variant kunt unlocken. Dus b.v. eerst de assault G3 en dan de FN F2000 (ook wel een aanradertje). Trouwens: vergeet patch 1.41 niet te installeren.

Groeten, Marcel

kan iemand mij unlocks uit bf special forces sturen?

kan iemand mij unlocks uit bf special forces sturen? ik kaan ze verwerken in mijn bf2 folder zodat ik met de nieuwe wapens solospel kan spelen
mail mij naar
ikbencool1999@hotmail.com

en uhh Wie weet hoeveel Bits je nodig hebt voor Battlefield 2 (Niet Battlefield Bad Company 2) Maar die Andere waarmee je in jets kan vliegen) Ik heb Windows 7 WIE KAN ME HELPEN en of ik het dan ook zou kunnen instaleren ( IK MOET HEM NOG KOPEN )

Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag even naar de datum van een topic kijken. Oude topics omhoog schoppen is niet toegestaan.

Tevens is het meeliften in iemand zijn / haar topic niet toegestaan, graag even een eigen topic aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan