bij afsluiten mededeling beeindigen outlook menu

• Onderwerp starter Onderwerp starter simo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

simo

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2003
bij het sluiten krijg ik altijd de mededeling: beeindigen outlook menu Ik heb een screenshot van de mededeling toegevoegd. Wat kan ik daar aan doen?

Bijlagen

• outlookmenu.jpg
    outlookmenu.jpg
    20 KB · Weergaven: 24
Je hebt het programma niet goed afgesloten

Het programma is vastgelopen of het is niet goed afgesloten.

Dus klik gewoon op taak beendigen.

slk300

Ook als ik het programma helemaal niet geopend heb?

Beste Bennie
Ontzettend bedankt voor je tip. Ik denk echter dat dat boven mijn pet gaat.
Op mijn computer zit Norton internet security en systemworks pro. Waarom lossen deze programma's mijn probleem niet op? Misschien een stomme gedachte, maar toch.

spyware?

Norton houdt geen Spyware tegen (wordt wel aangewerkt). Ik heb hier genoeg berichten langs zien komen dat met Norton toch een virus op de PC is gekomen.

Doe het volgende:

Download HijackThis. Uitleg en link vind je hier: <http://www.tomcoyote.org/hjt/>
Unzip en run het. Klik op Scan > Save log en sla het log op als een .txt bestand.
Kopieer en plak de inhoud in je volgende post.

Groetjes,
Bennie

log

Schitterend programma. Alhoewel mijn computerkennis tekortschiet om daadwerkelijk iets met de informatie te doen. Ik ben zeer benieuwd.

Bijlagen

Bij voorkeur niet uploaden als Wordbestand, maar gewoon als TXT-bestand:)

Je hebt flink wat Spyware. Doe het volgende. Download Spybot. Update het programma. Scan je PC en laat alles verwijderen wat het vindt aan Spyware. Schrik niet...:D

Groetjes,
Bennie

Bedankt! Niet alleen die mededeling is verdwenen. Het programma explorer gaat ook veel sneller.

Nogmaals bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan