Beste excel helpers,
Ik heb een werkmap met daarin de gegevens van ongeveer 200 mensen die allen documenten hebben zoals paspoort,rijbewijs,diploma's die op een bepaalde datum hun geldigheid verliezen.Nu wil ik graag een bericht in outlook of op het bureaublad krijgen die de personeelsfunctionaris 2 maanden vooraf informeert dat bepaalde docu op een bepaalde datum zullen verlopen,zodat diegene waarvan een document gaat verlopen tijdig geinformeerd kan worden.
Kan mij iemand mij uitleggen hoe ik dit als volslagen amateur voor elkaar kan krijgen,waarvoor bij voorbaat al mijn hartelijke dank.Ik heb een klein voorbeeld bijgevoegd.
Ik heb een werkmap met daarin de gegevens van ongeveer 200 mensen die allen documenten hebben zoals paspoort,rijbewijs,diploma's die op een bepaalde datum hun geldigheid verliezen.Nu wil ik graag een bericht in outlook of op het bureaublad krijgen die de personeelsfunctionaris 2 maanden vooraf informeert dat bepaalde docu op een bepaalde datum zullen verlopen,zodat diegene waarvan een document gaat verlopen tijdig geinformeerd kan worden.
Kan mij iemand mij uitleggen hoe ik dit als volslagen amateur voor elkaar kan krijgen,waarvoor bij voorbaat al mijn hartelijke dank.Ik heb een klein voorbeeld bijgevoegd.