TopVersnelling
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 dec 2008
Jap.
Origineel was het 60 graden C. Toen crashte hij... Bij 80 graden C ook.
Origineel was het 60 graden C. Toen crashte hij... Bij 80 graden C ook.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien even kijken of je je moederbord kan downgraden? al geprobeerd: geen effect Weet je zeker of de voeding ook stofvrij is? jap, stofzuiger en perslucht Draait de koeler in de voeding wel?natuurlijk, nagekeken Zit er genoeg koelpasta op je CPU?ga er vanuit van wel, de koelpasta zat al op de koeler (boxed) En je grafische kaart? ja, die is net nieuw. Probeer eens je hand op de voeding te houden terwijl de PC iets zwaars aan het doen is. Zit je niet tegen de limieten van je voeding aan? als dat zo was, was hij er niet uitgeknald toen ik mijn hdd's en cd/dvd drives had afgekoppeld Het kan ook nog dat de thermal diode (of hoe het heet) in je CPU kapot is en hij dus verkeerde waarden doorgeeft. Probeer je CPU en grafische kaart eens te underclocken. ook al geprobeerd (althans, de CPU, geen effect) Wordt je harde schijf niet te warm? nope, die koelt erg goed
Je kan ook buiten je computer kijken: Is de bekabeling wel goed? jap Probeer eens een ander stekkerblok (als je er een hebt). geen effect Zit je niet tegen de limieten van je zekering aan? nope, ook niet
Pfoe, veel typewerk klopt xD
Die is ok...
Ben ik al mee geholpen op dit forum.
Als ik je gisteren hoorde, zet ik zelf daar zo mijn twijfels bij![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.