bijlag email sending

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sigh.

Om eerlijk te zijn snap ik het helemaal niet.

Jij wilde weten hoe je meerdere bijlagen kan versturen.
Ik gaf je de code die dat doet.
Het enigste wat je hoeft te doen is die code implementeren in jouw programma.
Ik heb ook gezegd WAAR de code moet komen dus dat is vast wel te doen.

Bestudeer post #37 nog eens goed.

Zoals ik al eerder vroeg, kun je jouw project uploaden?
Ik pas hem wel voor je aan, daar je moeite hebt met het implementeren van codes.

nu heb ik de volgende probleem "bericht kon niet worden verzonden"???
Knipsel.PNG
En als ik op oke druk krijg ik dit?
probleem.PNG :(

Die error krijg je omdat je em probeert te versturen met een SMTP server waar je geen toegang tot hebt. Als je goed kijkt zie je dat deze nog ingestelt staat op smtp.hccnet.net, mijn SMTP server.
Kwestie van SMTP.Host aan te passen naar jouw SMTP server.

Om de tweede error te fixen zet je:
CheckForIllegalCrossThreadCalls = False
VÓÓR DE REGEL:
bgwSendingEmail.RunWorkerAsync()

In jouw geval is regel 27 een prima locatie om CheckForIllegalCrossThreadCalls = False neer te zetten.

Hoe je regelnummering aan zet, word hier uitgelegd: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms165340.aspx

Laatst bewerkt:
Je kan geen Engels?? Maar je bent wel bezig om een programma te maken waarbij de programmeertaal Engels is. Ik vraag me sterk af of je wel met het juiste bezig bent. De helpers stellen je verschillende vragen, maar antwoorden daarop blijven uit.

Ik heb je project geopend, maar volgens mij ben je wat resources vergeten?

The-best-top-desktop-hd-dark-black-wallpapers-dark-black-wallpaper-dark-background-dark-wallpaper-193.jpg ?

Ik raad je trouwens aan om je eens te verdiepen in het Engels voordat je verder gaat met VB.NET, zoals huijb ook zegt :)

Geen Engels kunnen en wel willen programmeren? Ja, dat gaat echt goed samen...

Ik zal de tekst vertalen:

1. In het menu Tools, kies je Options.
2. In de lijst aan de linkerkant, klik op het driehoekje vóór Text Editor.
3. Klik op het driehoekje vóór All Languages en selecteer General. Als All Languages niet zichtbaar is, zet een vinkje in de Show all settings checkbox.

Zet vervolgens een vinkje in de Line numbers checkbox aan de rechterkant, onder Display.

Laatst bewerkt:
Hier heb je het aangepaste project: http://www.mediafire.com/?2s63v2r8gew9d6u

Voorbeeld:
98049561.jpg

Zoals je ziet heb ik de GUI wat aangepast, de controls logische namen gegeven en de 'bijlagen'-code werkend gemaakt.

Succes ermee :)

het ziet er nu alle mooi uit zonder dat ik het heb geprobeerd.
en nu werkt het bedankt en kan je even zeggen wat ik fout deed?

Laatst bewerkt:
Het was toch de bedoeling dat je meerdere bijlagen kon selecteren en versturen?
Dan kun je beter een ListBox gebruiken in plaats van één TextBox plus een Toevoegen en een Verwijderen knop.

ja ik heb die ook het die werkt ook bedankt THe Might...
die van jou kond ik niet alleen maken maar gelukkig heb je ùij wel wat geholpen en nu werk het wel.
maar aan jo wil ik nu even een vraagn stellen wat deed ik mis want ik wil van mijn fouten leren.;)

Je miste de code om de bijlage te verzenden.

Dus:

[CPP]If AttachTxtBox.Text <> "" Then message.Attachments.Add(New Attachment(AttachTxtBox.Text))[/CPP]

That's all :)

Maar ik lees dat alles is gelukt, dus vraag opgelost?

ja vraag opgelost bedankt iedereen en bedankt jo want volgende week moet ik het in de school voorstellen :):p:d

'In de school voorstellen?'

Heb ik je huiswerk gemaakt ? :eek:

ja een beetje maar ik heb noch twee dingen te doen en het moest niet een programma zijn:p
dus ik kon even goed iets anders doen!!!i moest het niet van buiten leren als je denkt dat ik het van buiten meost leren.en dat wij computer les hadden

Nu direct op slot. Ik vond hier al een luchtje aan zitten. Onthou goed dat je je eigen in de vingers snijd voor de toekomst. De helpers zullen dit niet waarderen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan