• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bijlage excel opend niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Picqueur Martin

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2010
@ allen,
Als ik van iemand een mail krijg waarin een excel bijlage zit, dan krijg ik die niet open.
De excel versies zijn hetzelfde, dat heb ik al nagekeken.
Ook al Office van mijn systeem gehaald en opnieuw erop gezet.
Niets schijnt te helpen en info over dat specifieke probleem vind ik niet.
de melding die ik krijg.
Fout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma.
Onmiddelijk daarop komt er een tweede warning
The application virtualisation client could not launch the application you requested.
U hebt niet de benodigde bevoegdheid voor deze bewerking
Error code 4605F3-05503235-000002E4

Ik geraak er niet meer uit.
Iemand dit al voorgehad? Iemand een idee? Dit is enorm lastig omdat ik mijn werk niet kan doen in Excel

Versie 2010 Home and Student.
Draaid op Windows 7

Bij voorbaat dank voor de reacties.
Martin

Sla de bijlage eerst op en open hem dan.

Je kunt ook een registeraanpassing proberen als je ermee vertrouwd bent.

Kijk naar:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\SoftGrid\4.5\Client\Configuration\AllowIndependentFileStreaming value

Als deze op 0 staat zet hem dan op 1 en probeer het nog eens.
Als deze er helemaal niet is heb ik zo ook geen oplossing.

Ben je wel Administrator op de betreffende PC?
Anders kun je dat proberen.
Het is nl. een rechtenkwestie.

Laatst bewerkt:
Die andere 2 mag je dan respectievelijk toevoegen en de laatste de waarde 1 geven.
Als die er niet is, is de waarde ook 0.

Dit ook gelezen?

Ben je wel Administrator op de betreffende PC?
Anders kun je dat proberen.
Het is nl. een rechtenkwestie.

Dan ben ik bang het verder ook niet zo te weten.

Picqueur Martin,

Helpen kan ik je niet, maar Google eens op:
Error code 4605F3-05503235-000002E4
Wie weet?

Offtopic:

@Ad Becude:
Heb jij een broer die Rein heet?

Offtopic:
@edmoor,

Nee geen broer(tje) die Rein heet, en er zijn maar zo weinig Becudes;)

Vandaar mijn vraag.
Ik ken een Rein Becude MET een broer genaamd Ad.
Toeval...

Ok, ontopic maar weer met excuses aan TS voor misbruik van zijn draadje.
.

Voer systeemherstel uit en probeer het nog eens.

Tardis

Ik heb in de oplossingen nog niet de simpelste oplossing gelezen.

Al geprobeerd om via de rechtermuisknop op de bijlage te klikken en dan te kiezen Openen met, kies dan in het keuzescherm het Excel icoon en vink dan gelijk de checkbox altijd openen met dit programma aan.

Rob

Wel, het verhaal wordt gekker en gekker.
De R muisklik, waar je eigenlijk idd als eerste aan moet denken, heb ik geprobeerd.
Om een excel bestand te openen, staat daar een Microsoft Application Virtualisation DDE Launcher....Het is zo een typisch Windows icoontje dat je krijgt als je de toepassing niet op je pc hebt staan. Heel erg bizar is het als je dan op bladeren klikt om het geschikte programma te selecteren om te openen. NERGENS is Excel te vinden dan...;Ik kom nergens het excel icoontje tegen in Microsoft Office om dat aan te duiden om het programma te openen. Ondertussen contactformulier ook al ingevuld naar Microsoft met beschrijving van mijn probleem, maar het is maar de vraag of die ooit zullen antwoorden. Wat ik nu nog ga doen is zoeken via google naar die Launcher..Mss komt er wat uit de bus...Maar het hoofdstuk is lang niet afgesloten. Ik heb uitvoerig getest, gedeinstalleerd, register schoongemaakt, opnieuw geinstalleerd, mailprogramma verwijderd, register schoongemaakt, opnieuw geinstalleerd...Om zot te worden, maar het MOET opgelost worden, dat stomme programma kosste toch geld genoeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan