Het kan ook geen kwaad om de drivers te installeren en te bekijken hoe en wat. Kijken of je probleem daarmee opgelost zal worden. Het gaat immers om je .rar bestanden, maar heb op internet gezien dat het niet alleen bij .rar bestanden zal zijn. Ook andere formaten gaat hij raar doen. Anders verwijs ik je naar een payed server waar je hetzelfde vandaan kan halen om te testen of de rar bestanden daar het wel goed doen...
Ik mag hier niets met illegale dingen bezighouden en dat ga ik dus ook niet doen. Aangezien dat van nieuwsgroepen downloaden ook illegale content bevat, maar goed.
We gaan even uitsluiten of het nou aan de nieuwsgroepen ligt, of dat het aan de bestandsoverdracht ligt waarbij packets verloren gaan die essentieel zijn voor het openen.
Wil dit weten van je?
Welke winrar versie?
Welke bron van de downloads?
Internetversnellers? Onderbreek je de download dan wel eens, kan bij bepaalde servers tot fouten leiden, mist hij bepaalde content...
Verwijs je dan naar een ander hulpmiddel die automatisch repareert voor je:
http://www.sabnzbd.org/
Vaak is de bron niet goed, maar in jouw geval is de overdracht niet goed lijkt mij, staat dus nog niet helemaal vast. Je kan dus proberen het via een andere nieuwsgroep te proberen.
Hoop dat je hiermee iets hebt opgeschoten en wil graag de antwoorden weten om je verder te helpen.