BIN branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikkii

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2006
Beste,,

Ik heb op mijn andere computers 3 BIN bestanden staan
En dan brand ik die op CD als data ik heb die 3 bestanden in mappen gezet
En gebrand
nu wil ik ze met Daemon Tools op mijn laptop draaien en dan staan ze als Cue
En dan kan ik ze niet open hoe moet t dan?

En meisjes:thumb:
Maar jullie geven me allemaal dingen om het te branden
en dat weet ik wel
maar ik wil een image of bin cue maken:thumb:

Laatst bewerkt:
Een bin file moet je niet als data branden, maar aangeven dat je een image wil branden. Dan wordt de bin file omgezet naar data wat op cd wordt gezet.

Een bin file zelf maken kan met nero. Ik zelf gebruik daar alcohol 120% voor die werkt wat makkelijker.

Probeer eens Ultraiso, daarme kun je een bin bestand omzetten naar een iso, en deze kun je openen met Daemontools.

Maare, een cue kan je, als het bin bestand er ook bij staat, ook openen met Daemontools.

Daemon tools kan alle image bestanden aan ook bin files. De cue file hoort volgens mij bij de bin file en is een klein bestandje waar de info van de image in staat. Met daemon kan je die cue file aanwijzen om de data van image file te kunnen bekijken.

ja maar ultra iso is 30 dagen trial en hij kan geen bestanden opslaan hoger dan 300mb omdat het trial is...:thumb:

Maar je gaf toch aan dat je ze op een cd had gebrand? Waarmee heb je dat gedaan dan?

Voor 1 van de boven genoemde programmas moet je toch eens op limewire of een andere p2p programma zoeken.

Laatst bewerkt:
ok ik heb hem omgezet met TMPGenc maar nu staat ie in het heele beeld moet ik nu instellen met keep aspect radio ofzo?
want nu is het beeld onhelder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan