Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Simpel, eenmaal geboot vanaf de DVD, kan je de partitie aangeven waarop je wilt installeren. In dit scherm klik je onderin op stationsoptie's, en dan formateren.
Ik kan vista dus niet booten vanaf de DVD, dat was het hele probleem in de eerste plaats. Of bedoel je dat ik de windows xp cd er in moet stoppen en die alles laat formatteren en dan als dat voltooid is er windows vista in proppen ?
En waarom kan je niet booten vanaf de DVD?
Ik zou toch eerst het probleem oplossen waarom hij niet boot.
Boot hij op bv je XP cd wel?
Hoi !
Dat kan, direct daarna installatie afbreken !
Maar een floppy is makkelijker, hoef je nergens op te letten.
Hoi !
Oke, succes !
Opstarten van de floppy eb achter de prompt: format C:
Klaar.
Greetz,
Harry.
Heb je niet de mogelijkheid om een Vista DVD van iemand anders te "lenen" om te proberen?
Hoi !
Tja, het spijt me byzonder, maar hier moet ik passen !
Het lijkt op een virus-infectie van je MBR
Sorry: ik zou het niet weten !
Greetz,
Harry.
Koppel alle hardware eens los.(extern)
En eventuele PCI kaarten ook. Muv je videokaart natuurlijk.
Hoeveel schijven heb je in je pc?
Hoeveel DVD/CD spelers.
Maw, probeer het eens met zo weinig mogelijk hardware in je pc.
Op mijn pc valt geen Vista te installeren door een Sapphire X1650 Pro 512MB videokaart.
Kaart eruit, oudje erin, en installeert vanzelf. Hierna de X1650 terug, en alles werkt top.
Vandaar ik het als een optie gaf.
Laat je nog wel weten wat het probleem was/is gebleven?
Daar wordt het al een stuk helderder van. Misschien ligt het daar aan inderdaad. Ik laat het zeker weten of het uiteindelijk gelukt is of niet. Heb trouwens al geprobeerd te installeren met wat minder geheugen, heb hier zo gouw geen PCI-E kaart liggen die ik in mijn pc kan doen.
Jullie horen het wel dan, mss is het inderdaad de videokaart.
Heb je geen oude PCI kaartje liggen? Daar heb ik het op mijn pc mee gedaan.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.