BIOS-Reset?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, oké, maar moeten wij dan allen als kuddedieren achter moederkoe aanlopen als iemand een topicnaam kiest, die (naar mijn bescheiden mening) geen enkele tierelier te maken heeft met een vergeten aan te sluiten videokaartpowerkabel?
 
Excusses al het fout ligt bij mij ik vroeg me af alleen af of een biosreset mijn probleem kan oplossen (wat blijkbaar niet zo is).

nogmaals mijn excusses
 
Nee joh, da's geen reden voor excuses of zo, iedereen kan denken / schrijven over wat hij / zij denkt wat het probleem is, no problem.
Mijn punt was / is alleen dat ik niet begreep (en nog steeds niet begrijp) wat een eventuele biosreset te maken zou kunnen hebben met een videokaart waarvan de "stekker uit het stopcontact was."
 
Ik dacht hij wordt niet meer herkent misschien kan een BIOSreset helpen:eek:
 
In apparaatbeheer de kaart verwijderen en daarna opnieuw opstarten is dé actie als dát het probleem zou zijn. (Maar ja, dan moet je wel eerst in Windows zien te komen.......)
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Allen het is gelukt, ik dacht gisteravond bij mezelf het is toch al sinds het begin dat ik de PC hebt gekocht dat hij een ''vrij losse'' RAM latje had maar voorlopig geen problemen. nu heb ik hem weer opengemaakt en na veel gedoe de RAM latje goed kunnen vastmaken waarna de PC weer opstarte alsof er niks aan de hand was:thumb: behalve dat ik na de BIOS-reset de tijd opnieuw moest instellen.

Hij is trouwens nog sneller hij start nu sneller op:D

Nogmaals bedankt gij allen;)
 
Eind goed, al goed (Het lijkt wel een sprookje: .........en ze leefden nog lang en gelukkig)
 
Wellicht losgestoten bij het 'klooien'?
Zou er wel mee oppassen trouwens, als ze verkeerd zitten kunnen ze sluiting veroorzaken en dan kan je het vergeten.
 
Eind goed, al goed (Het lijkt wel een sprookje: .........en ze leefden nog lang en gelukkig)
Gelukkig wel ja:)

Wellicht losgestoten bij het 'klooien'?
Zou er wel mee oppassen trouwens, als ze verkeerd zitten kunnen ze sluiting veroorzaken en dan kan je het vergeten.

Kan wel lijkt mij onwaarschijnlijk alhoewel ze wel gevaarlijk dicht tegen de videokaart aanzit:eek: maar wat bedoel je met sluiting?:shocked:
 
Okay ik wist wel wat kortsluiting was, maar ik wist niet dat sluiting ook kortsluiting was:)

Ik word met de topic wijzer:p
 
Kan wel lijkt mij onwaarschijnlijk alhoewel ze wel gevaarlijk dicht tegen de videokaart aanzit:eek: maar wat bedoel je met sluiting?:shocked:

Kortsluiting ja.

Wat bedoel je met gevaarlijk dicht? Ik neem niet aan dat ze tegen elkaar aanzitten?
 
Laatst bewerkt:
Ja ze zitten zowat tegen elkaar aan HP houdt waarschijnlijk niet van ruimte in een PC alles zit zo benauwd tegen elkaar aan:mad:

zie hier
[smallimg]http://img337.imageshack.us/img337/1812/p1010029hy0.jpg[/smallimg]

als je goed kijkt dan zie je de RAM latjes maar die vind jij wel:cool::D
 
HP deelt de pc gewoon niet goed in (Vindt ik)
als ze nou eens modulaire voedingen gaan gebruiken :)
en grote kasten (niet al te groot)


Als je dikke handen hebt dan zul je eerst alles wat ervoor zit weg moeten halen :confused:
 
Laatst bewerkt:
HP deelt de pc gewoon niet goed in (Vindt ik)

Dit is mijn enige HP PC dus ik weet het niet van de anderen maar ik vind alles wel te krap ze hadden ook een iets grotere kast maken alhoewel de kleine formaat toch een paar voordelen heeft voor mij:)
 
Tja.. In mijn oude Compaq stonden de RAM-bankjes in een hoek van 30*, hoezo raar..
 
Op iederen moederboerd zit een jumper cmos clear zoek het op je MB zet hem 1 stap je op zei zet je pc aan voor 5 seconde. Dan zet je jumper terug en dan is hij gereset
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan