Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel simpel, werkt bij alle desktop computers en laptops: verwijder de bios batterij voor ongeveer een halve minuut, plaats deze terug en je bios is gereset.
Het flashen zoals jij noemt gaat niet werken als je een andere officiele biosverie neemt.bij deze laptops moet de bios of de eeprom chip opnieuw geprogrammeerd worden of aangepast worden.
Het flashen zoals jij noemt gaat niet werken als je een andere officiele biosverie neemt.
Ga je dan zelf zitten rommelen in de software? Lees: herschrijven.
Dit zegt lenovo er zelf over.
Ik krijg met deze vraag de indruk dat er enig commercie achter zit.
Voor zover ik las kan het bij een Lenovo alleen door Lenovo zelf gedaan worden en dan alleen na het overleggen van een aankoopbewijs.
Anders heb je idd speciale apparatuur nodig en als je die hebt dan zou je het kunnen waarschijnlijk.
Zie bijv. HIER.
Groeten Marcel
Hoi,
Als je kan helpen kan je het hier ook melden hoe dit gedaan kan worden dan help je ons allemaal![]()
Met andere woorden, je gaat zelf zitten rommelen in de software van de bios?
Mijn indruk over enige commercie blijft nog steeds overeind.
Het vergt namelijk heel veel tijd en handelen eer je bij de bios chip komt bij een laptop, het risico is te groot voor de gemiddelde gebruiker om dit allemaal zelf te kunnen doen.
Dit doe je niet zomaar als hobbyist.
@biosman doe jij dit gratis of vraag je er geld voor.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.