bit torrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

luuk2512

Verenigingslid
Lid geworden
16 jan 2001
Berichten
2.093
hoi

ik gebruik het programma bittorrent, download op zich vrij redelijk, echter 1 opmerkelijk iets.
het programma download en upload, en hier is de upload veel sneller dan de download, kun je dat instellen???
want als hij zo doorgaat haalt de upload, mijn download in :D
 
bittornado heb ik hier, maar ik zie geen instelling hoe je het kan veranderen.
ja ik kan bv de snelheid naar cable/slow ipv unlimited zetten dan veranderd het iets
 
Het kan inderdaad soms zo zijn dat de upload sneller is dan de download.

Het is normaal zo dat hoe meer jij geupload hebt, hoe sneller de download.
Echter in de praktijk vind ik dit niet echt werken....
 
Laatst downloade ik iets via de Bittorrent client met een upload van 41 kb/s en een download van 20 kb/s.. ach t komt wel binnen denk ik dan ;)
 
Ik vind het echt knap dat het iemand ooit is gelukt om überhaupt iets met BitTorrent te doen, want ik begrijp er echt helemaal geen enkele snars van :8-0:
 
Geplaatst door poekie
Ik vind het echt knap dat het iemand ooit is gelukt om überhaupt iets met BitTorrent te doen, want ik begrijp er echt helemaal geen enkele snars van :8-0:

Er valt eigenlijk maar weinig aan te begrijpen. Gewoon een client installeren, een goede Torrentsite opzoeken, klikken op wat je wilt downloaden en dan gaat het verder vanzelf. Sommige clients (zoals Azureus) zien er wat ingewikkeld uit, maar je kunt ook een simpeler client (bijv. Shareaza) gebruiken.
 
Bitcomet vind ik ook een aardig gemakkelijk in gebruik, als ik me niet vergis kun je met deze de upload per torrent instellen. Volgensmij kun je er echter geen bestanden mee "releasen" zoals dat wel met azureus kan.

Ik stick bij azureus:)

PS. weet iemand in welke taal azureus geprogrammeerd is? Want sommige zeggen java, maar het ziet er helemaal niet java-achtig uit.
 
het is erg verschillends soms heb ik wel 1 kbdownload snelheid
maar soms ook wel 180 kb snelheid erg verschillend dus?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan