Bittorent 4.2.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

leatherface

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Ik gebruik sinds kort bittorent versie 4.2.1

Ben films aan het downloade maar hij wil ze niet binnenhalen, ik heb er nu 3 tegelijk gedownload.

Maar er gebeurt gewoon helemaal niks

zie hieronder bijlage

Laatst bewerkt door een moderator:
Ligt er wel aan of de films gedeeld worden door anderen want als dat niet zo is dan kun je lang w88

Kan ik zien aan de seed of leechers, ik ben er niet zo in thuis, kan je me dat uitleggen.

Want vroeger ging het wel altijd wel goed en probleemloos nu dus nie

Geen idee of ik dat hier eigenlijk mag uitleggen.
Maar het werkte dus wel en nu heb je een ander download progje en nu werkt het niet meer??

Zou je dat plaatje even willen verwijderen uit je startpost? Daarin staat duidelijk dat je illegaal films download en dat ondersteunen we hier dus _niet_.

Bittorrent is daarintegen helemaal niet illegaal want het wordt ook gebruikt voor legale doeleinden (Linux iso's, nieuwe game demo's etc).

Seeders: De mensen die het bestand al helemaal compleet hebben en het dus delen.
Leechers: Mensen die nog aan het downloaden zijn, maar ondertussen wat ze binnen hebben ook al delen.

Als je 150 seeders hebt heb je grote kans dat het op de maximale snelheid van je lijntje gaat ;) 1 seeder en 150 leechers zal in't begin snel gaan, maar hoe verder je komt hoe langzamer het gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan