Black & White 2 patch

Status
Niet open voor verdere reacties.

R.i.P

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2005
Berichten
89
Ik heb black & white 2 gekocht in de winkel en alles geinstalleerd maar hij geeft deze melding.

---------------------------
Fatale fout
---------------------------
Black & White 2 ondersteunt alleen grafische kaarten die compatibel zijn met Pixel Shader versie 1.1 en nieuwer. Lees het bestand Leesmij.txt.
---------------------------
OK
---------------------------

en ik heb een patch van de officiale site gehaald maar hij geeft de zelfde melding weer. Kan iemand helpen:(


R.i.P
 
En jou videokaart (welke?) is compatibel met Pixel Shader versie 1.1 en nieuwer?

Het lijkt er namelijk op dat jou videokaart out-of-date is :eek:
 
Je hebt gelijk maar hoe verbeter je zo iets ik ben neit heel goed in dit soort dingen en daarom had ik een paths voor B&W 2, omdat meer dit probleem hadden em me naar zoon paths verwezen maar die werkt niet echt. Dus mijn vraag moet ik een nieuwe kopen of kan ik hem ook downloaden ofzo iets:confused:
 
Voor dit spel heb je een nieuwe videokaart nodig (helaas) waar de Pixel Shader versie v1.1 of nieuwer op zit. Om die reden heb ik laatst ook een nieuwe kaart moeten kopen. Alle nieuwe spellen maken nu gebruik van deze technologie (zelfs in het menu van het spel) en deze technologie moet dus op je videokaart zitten. Het is dus een hardware-probleem en dus niet te downloaden. Het enige wat helpt is een nieuwe videokaart kopen die deze technologie ondersteunt.

Ben je nu van plan om een nieuwe videokaart aan te schaffen dan raad ik je aan om een nieuw topic te openen in de daarvoor bestemde sectie. Mensen die veel verstand hebben van videokaarten lezen die sectie en kunnen jou precies vertellen welke videokaart het best bij jou budget/systeem past en welke deze technologie ondersteunen..

Succes :)
 
bedankt, maar waar moet ik hem dan plaatsen bij hardware ofzo?


R.i.P
 
Kan iemand mij vertellen welke video kaart ik nodig heb om een tijdje mee te kunnen, met de nieuweste games?


R.i.P
 
R.i.P zei:
Kan iemand mij vertellen welke video kaart ik nodig heb om een tijdje mee te kunnen, met de nieuweste games?


R.i.P

Toch maar hier proberen ;)

Maar een antwoord op jou vraag is niet simpel. Er zijn er zoveel. Kun je eerst wat meer info geven over de pc waar het om gaat. Wat voor processor en hoe snel, hoeveel werkgeheugen?
Moet het een echte game-kaart zijn of speel je af en toe een spelletje? Hoeveel wil je er voor uitgeven?
 
Ik heb de volgende systeem eisen:
2,0 ghz
XP home
265 mb DDR
80 gig
64mb videogeheugen
dvd/cd writer........
En ik game veel dus ik zou graag wel een goeie willen de prijs kan ik niet zeggen, omdat ik niet weet hoeveel het ongeveer kost (het minium dat dat ik er voor kan vragen):confused: .

R.i.P
 
Hoi R.i.P

Voor jou systeem zou ik gaan voor een 128MB AGP Videokaart. Als je veel gamed dan is een goeie kaart belangerijk, maar gezien je specs moet ie ook niet te zwaar worden anders trekt je pc het niet. Als jou voeding (min. 300watt) en budget het toelaat dan is deze kaart een hele goeie. Om het systeem wat soepeler te laten lopen zou ik er wel 256MB werkgeheugen bijzetten zodat je in totaal intern 512MB hebt.

Misschien zie je zelf nog wat moois (of misschien wel betaalbaarder), laat ze dan hier zien. Kijken we even of die bij je systeem past.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan