beginnerexcel
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 nov 2020
- Berichten
- 36
Hoi excel aanhangers
In de bijlage ben ik bezig om een soort planningsoverzicht te maken waarbij in de kolommen de verlof uren in gezet kunnen worden of wat anders als voorbeeld.
Als ik nu op de schuifbalkpijltje naar rechts klik dan gaat de week verschuiven, dat is goed, maar blijven de ingevulde getallen (8) staan. Deze dienen mee te gaan met de week waarin ze staan genoteerd, zodat altijd terug gekeken kan worden wanneer iemand verlof of ziek was of een andere reden.
Is er iemand die mij op weg kan helpen want ik kom er niet uit.
Weet ook niet of dit met een macro lukt of alleen met een formule.
Alvast dank voor jullie expertise
een beginner
In de bijlage ben ik bezig om een soort planningsoverzicht te maken waarbij in de kolommen de verlof uren in gezet kunnen worden of wat anders als voorbeeld.
Als ik nu op de schuifbalkpijltje naar rechts klik dan gaat de week verschuiven, dat is goed, maar blijven de ingevulde getallen (8) staan. Deze dienen mee te gaan met de week waarin ze staan genoteerd, zodat altijd terug gekeken kan worden wanneer iemand verlof of ziek was of een andere reden.
Is er iemand die mij op weg kan helpen want ik kom er niet uit.
Weet ook niet of dit met een macro lukt of alleen met een formule.
Alvast dank voor jullie expertise
een beginner