Blauw scherm bij afsluiten en slecht reagerende USB-poorten

Status
Niet open voor verdere reacties.

JustNathalie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2012
Berichten
3
Sinds kort krijg ik een blauw scherm bij het afsluiten / opnieuw opstarten van mijn laptop. Hij start wel opnieuw op en ik krijg de melding dat windows hersteld is van een fout. Hieraan voorafgaand werkten mijn USB poorten soms wel, soms niet. Volgens adviezen op het internet moest ik dan alle USB poorten verwijderen uit mijn apparatenbeheer en deze zouden dan automatisch weer geinstalleerd worden. Dit is ook gebeurd maar er is niets verbeterd. Herstelpunten terugzetten doet niets.

Ik heb een HP Paviljon dv9700
Windows Vista

Hopelijk weet iemand een oplossing.

Groetjes, Nathalie
 
als je opstart in veilige modus werkt het dan nog wel? (bij het opstarten net voor dat het windows logo komt op f8 drukken)
 
Als ik de computer helemaal afgesloten heb, dus geen herstart dan werkt het vaak (niet altijd) wel. Als het eenmaal niet werkt dan gaat het bij een herstart ook niet werken. Bij een start in veilige modus weet ik het niet. Ik zal het proberen.
 
Ik krijg bij afsluiten na veilige modus geen blauw scherm. Mijn USB poorten werken echter nog steeds niet (al weet ik niet of die normaal in veilige modus wel werken).
 
dan denk ik dat of de usb poorten gewoon kapot of dat er een driver probleem is, je kunt even proberen drivers ervoor te installeren.
kun je misschien opschrijven hoe het blue screen eruit ziet op er even een foto van maken en hier posten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan