In de eerste plaats: Staan er verder geen uitroeptekens of kruisjes in Apparaatbeheer op dit moment (Start -> Uitvoeren ->
devmgmt.msc)? Vooral de aansturing van het PCMCIA poort(en) moet helemaal in orde zijn in Apparaatbeheer.
Als dat allemaal in orde is: Je hebt nu blijkbaar setup.exe gestart.
Probeer het eens anders:
Pak die driver in zijn geheel uit. [Ik vond o.b.v. jouw informatie
deze driver.]
Start Apparaatbeheer (Start -> Uitvoeren ->
devmgmt.msc)
Stop de PCMCIA kaart in de laptop.
Als het goed is komt er een nieuw apparaat bij (al dan niet met een geel uitroepteken ervoor). Is dat niet direct het geval, rechtsklik dan op het 'computer-icoontje' helemaal bovenaan, en kies "zoeken naar gewijzigde apparaten".
Rechtsklik op het apparaat dat blijkbaar die PCMCIA kaart voorstelt, en kies voor Driver installeren danwel Stuurprogramma bijwerken.
Kies Nu niet bij de vraag over zoeken op Internet naar een driver
Kies Ik wil zelf kiezen (geavanceerd)
Kies Niet zoeken
Klik de knop Bladeren, en blader naar eerst naar de submap SMC2635W en daarna verder naar de submap driver op de plek waar je de driver had uitgepakt.
Kijk of het dan wél goed lukt.
Zover ik kan zien namelijk installeert het setup.exe programma een driver én de software om een draadloze netwerkverbinding in te stellen. Dat laatste kun je echter ook door Windows laten doen, dus installeer die netwerkverbindingbeheertool (voorlopig) dus even niet.
Hopelijk werkt dit beter. Als dat niet het geval is, dan vrees ik het ergste...
Succes,
Tijs.