Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ikzelf absoluut niet maar ik heb deze PC tweedehands gekocht van een Outlet winkel. Het kan best zijn dat ze in het BIOS de kaart hebben overclocked. Hoewel??? Hoe kan ik dat zien. Wat is er met het laatste stuk van de minidump? Ben zeer geïnteresseerd! Het zou prachtig zijn als we dit probleem voor eens en altijd uit de weg kunnen ruimen. Zoals gezegd, het openbaart zich vooral waneer ik movies bekijk in full screen. Het gaat vaak 15 minuten goed, soms nog wat langer maar op een gegeven moment krijg ik een BSOD of de computer, is slechts 1 keer gebeurd, staat helemaal vast.Probably caused by : atikmdag.sys ( atikmdag+1280da )
Followup: MachineOwner
---------
het laatste stuk van je minidump
Je hebt toevallig niet iets met overclocking gedaan??
Beste Tijs,IPv6 heb je momenteel nog niet nodig. Zet je die af in de Eigenschappen van je netwerkkaart in het Netwerkcentrum, dan ben je die niet-werkende apparaten ook kwijt.
Het is een algemeen verhaal, dus geldt voor draadloze én bedrade netwerkkaarten.
Tijs.
Nee, schoon geïnstalleerd. Dank voor je reactie.goedendag,
Heb alles een beetje door gelezen, en ik had het zelfde probleem.
je hebt Windows7 64x geïnstalleerd. Heb je deze over een oude installatie van Vista gezet?
Uit log:
DEFAULT_BUCKET_ID: VISTA_DRIVER_FAULT
En was die Vista geen 32x ?
uit log:
Arg3: 0000000000000000, High 32 bits of MCi_STATUS MSR for the MCA bank that had
the error
Arg4: 0000000000000000, Low 32 bits of MCi_STATUS MSR for the MCA bank that had
the error
Dit was namelijk het probleem dat ik had. En zie het bij toeval bij jou staan.
Mvg,
Rasengan
Beste Tijs,@zapotek: Ik heb nog véél meer tips aangegeven die je kunt proberen.
Ik zal een kwartiertje of zo voor je kijken of ik die BIOS-update kan vinden voor je, maar je kunt je ook richten op die andere tips.
Tijs.
De handleiding had ik al maar evengoed bedankt. Het is een FUJITSU Siemens MS-7350VP motherboard. Ik heb dit ook uitgelezen met PC Wizard 2010, dat programmaatje ken je vast wel.Handleiding lijkt hier te staan.
Lijkt een moederbord van MSI te zijn link maar er zijn 2 types van, dus je zult eerst moeten uitzoeken welke van de 2 het nu precies is. Er zijn ook BIOS updates van.
Overigens zou ik me aan die BIOS updates niet wagen voordat je alle andere opties hebt geprobeerd.
Tijs.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.