Bluescreen error

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry dat ik zo laat antwoord, maar dit probleem is nog absoluut niet verholpen en het is MEGA irritant, net was ik administratie aan het bij werken, en bats weer die dikke error, (dit lijkt mij uberhaupt ook niet goed voor de pc, Toch?)
en ik kon weer opnieuw beginnen... :evil:

Nog enig idee waar het aan zou kunnen liggen,

Mvg, Remco
 
Je hebt geheugen getest, nieuwe videokaartdrivers geïnstalleerd etc.

Als de laatstgemaakte dump-bestand weer dezelfde melding geeft, dan weet ik het niet, behalve warmteproblemen of problemen met het moederbord.

Tijs.
 
Hoi Dnties :D

Warmte zal het denk ik niet zijn, aangezien alles actief gekoeld is, en m'n kast met 6 koelers word gekoeld,

Wat zou er met mijn moederboard zijn dan?
(er komt een blue screen, daar hebben ze het ook over hardware.. wat weet ik niet precies)

Ik hoop dat iemand me nog kan helpen

Mvg, Remco
 
Beter dat je ook het nieuwste dump-bestand nog eens bekijkt in WinDbg, en kijkt of de uitvoer/oorzaak hetzelfde is.

Is de oorzaak/uitvoer vergelijkbaar met wat je al had gevonden, dan weet ik het niet. Misschien nog eens checken op malware (als je dat al niet gedaan had)?

Tijs.
 
Beter dat je ook het nieuwste dump-bestand nog eens bekijkt in WinDbg, en kijkt of de uitvoer/oorzaak hetzelfde is.

Is de oorzaak/uitvoer vergelijkbaar met wat je al had gevonden, dan weet ik het niet. Misschien nog eens checken op malware (als je dat al niet gedaan had)?

Tijs.

volgens mij kan het niet aan maleware liggen,
ik heb hier
AVG 8.0
SuperANTISpyware pro
NOD 32 (oudere versie)

en ik draai m'n systeem op Vista Ultimate 64 Bit
dus veel virusscanners zijn niet Vista compatible..
op deze pc, heb ik onder Windows XP professional 32 Bit een McAfee Anti Virus Totaal draaien (deze OS gebruik ik nog weinig)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan