Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum dus vandaar alvast excuses als dit in het verkeerde topic is geplaatst.
Ik heb sinds ongeveer 3 weken geleden een probleem, meestal iets later op de dag (zal wel inrelevant zijn) als ik op de pc zit stopt oppeens alles met werken en krijg ik een blauw scherm waarin ongeveer staat
Er is een onherstelbare hardware fout opgetreden waardoor u pc moest worden afgesloten
Als u dit probleem de eerste keer heeft gehad dient u ......... te doen
een teller met iets in de trent van: Dumping memory x percent
Er stond nog iets meer en misschien in een iets andere verwoording.
Ik weet niet of het belangrijk is maar hier zijn mijn specs:
i7 950@ 3.07 ghz
6 gb ram Kingston hyper X als ik ut correct heb
Gtx 295 1800 mb
en ik heb 2 hardeschijven 1 van 500gb 7200 rpm en 1 van ik geloof 160gb met 10000 rpm
Normaal gesproken kan ik de meeste probleempjes wel oplossen maar dit lukt me niet
Ik zou heel erg graag geholpen worden want het begint er irritant te worden.
groeten,
Guido
Ik ben nieuw op dit forum dus vandaar alvast excuses als dit in het verkeerde topic is geplaatst.
Ik heb sinds ongeveer 3 weken geleden een probleem, meestal iets later op de dag (zal wel inrelevant zijn) als ik op de pc zit stopt oppeens alles met werken en krijg ik een blauw scherm waarin ongeveer staat
Er is een onherstelbare hardware fout opgetreden waardoor u pc moest worden afgesloten
Als u dit probleem de eerste keer heeft gehad dient u ......... te doen
een teller met iets in de trent van: Dumping memory x percent
Er stond nog iets meer en misschien in een iets andere verwoording.
Ik weet niet of het belangrijk is maar hier zijn mijn specs:
i7 950@ 3.07 ghz
6 gb ram Kingston hyper X als ik ut correct heb
Gtx 295 1800 mb
en ik heb 2 hardeschijven 1 van 500gb 7200 rpm en 1 van ik geloof 160gb met 10000 rpm
Normaal gesproken kan ik de meeste probleempjes wel oplossen maar dit lukt me niet
Ik zou heel erg graag geholpen worden want het begint er irritant te worden.
groeten,
Guido