BlueScreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tesjor

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2010
Berichten
43
sins kort heb ik van XP naar 7 overgestapt en na een tijdje krijg ik medere keren dit

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 50
BCP1: CB826D0F
BCP2: 00000000
BCP3: 8287A789
BCP4: 00000002
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\062910-18671-01.dmp
C:\Users\Darwin\AppData\Local\Temp\WER-36812-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

heb al zoveel geprobeert maar ik vindt het niet
 
Post de .dmp bestanden hier in een zip file die in deze map staan C:\Windows\Minidump\ en ik zal er naar kijken voor je.

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Kun je de map C:\Windows\Minidump\ niet openen ?
De dmp bestandejn hoef je niet te openen, alleen zippen en posten.

Groeten Marcel
 
ik hoop dat het lukt
 

Bijlagen

  • Minidump.zip
    53,1 KB · Weergaven: 51
0x50 is memory gerelateerd...
Test anders even met bijvoorbeeld memtest

voor de dump moet je even wachten op Marcel
 
0x50 is memory gerelateerd...
Test anders even met bijvoorbeeld memtest
Dit klopt.

Probeer even geheugenmodules er uit te halen om te achterhalen welke de boosdoener is.

groeten Marcel
 
Ik kan me vergissen, maar bekijk (en meld er over terug!) de volgende zaken:
a. Vlgs. mij liep de computer 'uit zijn geheugen' (dus niet een fysiek probleem met het geheugen zélf). Zie ook b.
b. Kan het zijn dat op deze computer geen wisselbestand is ingesteld?
c. Indien toch wisselbestand, hoe groot is die ingesteld en (indien ingesteld op "Windows ingestelde grootte") hoeveel schijfruimte is er op de schijf waar het wisselbestand staat?
d. Welke programma's had je allemaal (ong.) open staan op het moment van de BSOD?
e. Hoeveel intern geheugen heeft je computer?

Natuurlijk is het een goed idee om je geheugenmodules uitgebreid te testen, dus doe dat zeker ook.

Tijs.
 
Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de hulp maar ik heb een nieuwe hardeschijf geinstaleerd en een coppy van het oude gemaakt en overgezet op de nieuwe schijf en het probleem lijkt opgelost en daarmee wil ik toch nog iedereen bedanken:thumb:
 
Toch is het jammer dat je niet teruggemeld hebt waar ik het in mijn vorige posting naar vroeg.

Dan maar even over de huidige situatie:
a. Heb je de Windows partitie van de nieuwe harde schijf groter gemaakt dan je had op je 'oude' schijf?
b. Heb je alles (incl. Windows etc.) overgezet van je 'oude' harde schijf of heb je Windows opnieuw geïnstalleerd op de nieuwe schijf?
c. Was er inderdaad ruimtegebrek op de Windows partitie van je 'oude' schijf?

Zonder de antwoorden op deze vragen leren we hier op het forum niets over je probleem.

Tijs.
 
gewoon overgezet en de probleemen beginnen terug mijn volgende stap ga ik proberen een foto te maken van de bleuscreen:evil:
 
dit is het dan

stop 0x00000019 ( 0x00000003,0x84F3D4C0,0x003D0072,0x84F3D4C0 )

?????
 
Post het bijbehorende dump-bestand (oftewel het het .DMP, .HDMP etc. bestand).
Pak het wel even in in Winrar of Winzip etc., anders zal het waarschijnlijk te groot zijn.
Zoek ernaar op de C: schijf van de computer:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> cmd /k dir /s /a c:\*.*dmp
(Eventueel kun je ook de Windows zoekfunctie gebruiken, maar dan moet je wel systeem- en verborgen mappen mee aangeven in de zoektopdracht).

De volgende informatie heb ik nu over je foutmelding (onderdelen die niet relevant zijn eruit gelaten):
STOP 0x00000019: BAD_POOL_HEADER
Usual causes: Device driver

The BAD_POOL_HEADER bug check has a value of 0x00000019. This indicates that a pool header is corrupt.

Parameters
The following parameters are displayed on the blue screen. Parameter 1 indicates the type of violation. The meaning of the other parameters depends on the value of Parameter 1.
Parameter 1 Parameter 2 Parameter 3 Parameter 4 Cause of Error
0x3 The pool entry being checked The read-back flink freelist value The read-back blink freelist value The pool freelist is corrupt.

Cause

The pool is already corrupted at the time of the current request.

This may or may not be due to the caller.
Resolving the Problem

The internal pool links must be walked to figure out a possible cause of the problem.

Then you can use special pool for the suspect pool tags, or use Driver Verifier on the suspect driver. The !analyze extension may be of help in pinpointing the suspect driver, but this is frequently not the case with pool corrupters.

Relevant technisch geneuzel: hier over geheugenallocatie van drivers.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Daar heb ik nu niets aan: Ik moet een dump hebben waar die foutmelding bij hoort die je recent gekregen hebt.
EDIT: De BSOD meldingen in die 'oude' geheugendumps zijn namelijk anders!

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
oke had geen foto bij de hand maar ik heb zoveel mogelijk genoteerd
stop 0x000000c5 (0x0004ffff,0x00000002,0x00000000,0x8 de rest was ik telaat
 

Bijlagen

  • 071610-34218-01.rar
    83 bytes · Weergaven: 24
Dat is vervelend, want dat is een andere BSOD foutmelding dan waar je eerder over rapporteerde (die met 0x00000019).
Bovendien bevat je .rar bijlage-bestand wel een .dmp bestand, maar die is 0 bytes groot.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan