BN+ Browser

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer krijg je die fout dan?

Zal me ook eens verdiepen in het maken van usercontrols :)

Ik vind het geen fijne browser, is ongeveer 2X zo traag als IE en FF !!!

ik heb een fout

bekijk het plaartje die in Rar is verpakt

Bijlagen

• de.rar
    de.rar
    21,1 KB · Weergaven: 12
Euhm, heb je die installer vanuit die rar file gerunt of die gesloten voordat die klaar was ofzow? (zoniet, iemand een idee vanwaar die fout komt?)

@gast0231 :
Ja, heb je gelijk in. Als je snelheid belangrijker vind dan opslaan van tabs, en een favorieten menu, dan kan je 'auto connect database' bij opties uitvinken :)

Laatst bewerkt door een moderator:
ik krijg de fout bij het opstarten van je prog, nog voordat ik iets te zien krijg.

@ gast0231 :
Ja, heb je gelijk in. Als je snelheid belangrijker vind dan opslaan van tabs, en een favorieten menu, dan kan je 'auto connect database' bij opties uitvinken :)

Ik ga hem niet gebruiken, alhoewel ik het wel een goed concept vind !

Laatst bewerkt door een moderator:
ff een tussendoor versie. Deze heeft nu nieuwe tabs, het opslaan van de favorieten gaat correct, en je kan je hompage veranderen (hij werkt automatisch met zelfde hompage als ie btw :) )

>> beta 1.4 <<

zit ergens een bug in de titel van de tabs bij het opnenen. verdere opmerkingen altijd welkom :D

ik krijg 4 errors darna vloog me pc uit en zij hij BIOS ERROR

ERROR .NET V1.1 ERROR
ERROR .DLL CANT LOAD
DATA BASE ERROR
FATAL .DLL ERROR

Toen bevroor me Computer toen vloog die uit

toen zet ik em weer aan Bij het laden van windows

BIOS ERROR Ox044714770 (0x1747987)
111111111111111E111111111

ong 10000X 1 blauw scherm ik reset me pc en weer

ik ga windows zo op nieuw op zetten !

ik zit nu op me Werk laptop maar hoe kan dit :confused:

Errrr.... Al meer dan 10 mensen hebben hem gebruikt zonder problemen hoor...

Moet wel ff de moeite doen om die files te extracte, als je die exe runt in dat archief kan die probleme geve. had ff geen zin om installer te maken omdat het toch beta versie is xD

ik deed alles in een map

B++ browser map ik druk op .exe en het gebeurt ik kon geen printscreen maken me beeld bevroor

DIE error kwam pass bij V1.4

Laatst bewerkt:
Hij doet het op win 2000, win xp home, win xp prof, en win vista (natuurlijk met .net framework). Enig idee wat jij anders zou kunnen hebben op jouw pc dan bij de meeste mensen?

ik ben morgen Toch bij een Collega van me dan test ik em daar nog maals ik ga

nu me windows er op nieuw op zette Via DOS want ik heb geen merk computer alleen me laptop is merk

Wat je met ocx bedoeld is me onbekend, ikzelf zou zelf niet weten hoe ik zo een browser kan maken... ik zie alleen wanneer ik een site open met jouw browser open, die de zelfde instellingen zal hebben als wanneer ik een site open in IE. (perfecte voorbeeld site is www.ksjmelle.be deze site is het voorbeeld van een slecht opgemaakte site (maar daar is er gelukkig verandering in aant komen ;) )) probeer deze site eens te openen in FF en in IE en jouw browser, dan zal je onmiddelijk begrijpen wat ik bedoelde.

Vriendelijke groet
GustaafDeTweede

Dat is het resultaat wanneer je geen doctype opneemt. Als je die wel neerzet zijn 90% van de verschillen verdwenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan