boot cd - partities?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Nog even gekeken naar die link die je zei, en tja.. UAC stond al uit, heb in princiepe een admin account, waar al volledig beheer opstaat... Heb voor de zekerheid nu dan ook bij "gebruikers" volledig beheer gegeven, maar ik zou gewoon volledig beheer moeten hebben. (laatste stap in de link van Harry)

Bij gebruikersaccounts in configuratiescherm staat mijn account ook gewoon als administrator ingesteld.

Maargoed, na uitgevoerd te hebben en zelfs rechtermuisknop --> uitvoeren als administrator gedaan te hebben om schijfbeheer te starten, is er nog steeds geen verandering qua resultaat :(

- Niels

EDIT: hier nog een screenshot, mijn account naam is Wizkid. Ook volgens deze screenie ben ik administrator...
partitie44pv5.jpg

Laatst bewerkt:
bump bump, heb gehoord van Paragon partition manager als boot-cd, iemand hier ervaring mee?

- Niels

Hoi,

De account waarop ik zit is als eerst aangemaakt, hierop zou ik alle rechten moeten hebben. maargoed, ik ga het proberen zodra ik de kans heb. (Waarschijnlijk vanavond of morgenmiddag)

- Niels

Hoi,

Heb het net op een andere account geprobeerd. Dit geeft geen verandering :( Zelfde foutmelding :(

- Niels

Dan ga ik terug naar de eerder gemaakte opmerking m.b.t. de 15% regeling. Ik kan helaas ook niet anders verzinnen.

Hoe bedoel je? Om het met 25mb te proberen/te verkleinen? Dat heb ik geprobeerd maar werkt ook niet ;)

- Niels

Nee, lees GOED het verhaal dat ik schreef en je begrijpt wat ik bedoel.

Mogelijk zit het probleem in de kleine hoeveelheid beschikbare giga's. Het was je al opgevallen dat er "slechts" 7 giga vrij gemaakt kan worden?

Als de partitie manager ongeveer hetzelfde werkt als schijfdefragmentatie, dan zou dat de oorzaak kunnen zijn. Defrag heeft namelijk 15% vrije schijfruimte nodig om uberhaubt te kunnen starten. Als dus die partitiemanager soortgelijk werkt, dan zou dat dus de oorzaak kunnen zijn.

Om dit uit te proberen moet je boven de button "verkleinen" kijken in je laatste screenshot.

Als je het virtuele geheugen op 25 mb en 25 mb zet (0 is dacht ik niet toegestaan) én je schakelt systeemherstel op alle schijven uit, dan denk ik dat er een heel andere verkleinwaarde binnen schijfbeheer te zien zal zijn.

Dit dus?

Van wat ik er van kan begrijpen, is er min 15% nodig van 750GB dan, en word er maar 7Gb gepakt (minder dan 15% dus ) - maar er is 81% vrij, dus het zou moeten kunnen.

Iig, het is inmiddels gelukt met die paragon partition manager boot cd, toch bedankt :)

- Niels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan