beste helpers,
op mijn PC zitten op een schijf wat vreemde mappen en in die mappen een bestand filterpipelineprintproc.dll. en nog wat andere zaken.
Ik heb gevonden dat dat kan zijn achtergebleven temp map.
Als ik deze wil verwijderen krijg ik dat dat niet mogelijk is.
Ik heb wat verder gezocht en gevonden dat ik dit wel zou kunnen verwijderen als ik de PC in Veilig Modus opstart.
Bij opstart moet dan F8 aangeklikt worden, Dit gedaan maar geen resultaat.
Het opstarten in veilig modus zou ook kunnen door in MSCONFIG met BOOT.INI een aanpassing te doen om dan in SAFE te kunnen opstarten.
Ik krijg geen BOOT.INI te zien.
Maar eens gezocht op de C schijf naar BOOT.INI.
Is daar niet aanwezig. Ik heb verder gezocht en een BOOT.INI gevonden op m'n J schijf Recovery
De inhoud daarvan is :
[boot loader]
timeout=1
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(3)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(3)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect /NoExecute=OptIn
Kan ik dit zonder meer overbrengen naar de C schijf.
En wordt deze dan zichtbaar in MSCONFIG
Bij voorbaat dank
Boule
op mijn PC zitten op een schijf wat vreemde mappen en in die mappen een bestand filterpipelineprintproc.dll. en nog wat andere zaken.
Ik heb gevonden dat dat kan zijn achtergebleven temp map.
Als ik deze wil verwijderen krijg ik dat dat niet mogelijk is.
Ik heb wat verder gezocht en gevonden dat ik dit wel zou kunnen verwijderen als ik de PC in Veilig Modus opstart.
Bij opstart moet dan F8 aangeklikt worden, Dit gedaan maar geen resultaat.
Het opstarten in veilig modus zou ook kunnen door in MSCONFIG met BOOT.INI een aanpassing te doen om dan in SAFE te kunnen opstarten.
Ik krijg geen BOOT.INI te zien.
Maar eens gezocht op de C schijf naar BOOT.INI.
Is daar niet aanwezig. Ik heb verder gezocht en een BOOT.INI gevonden op m'n J schijf Recovery
De inhoud daarvan is :
[boot loader]
timeout=1
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(3)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(3)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect /NoExecute=OptIn
Kan ik dit zonder meer overbrengen naar de C schijf.
En wordt deze dan zichtbaar in MSCONFIG
Bij voorbaat dank
Boule