bootable usb xp maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalboy

Banned
Lid geworden
10 mrt 2011
Berichten
657
hallo.
mijn pc draait nu op windows 7 maar wil heel graag windows xp hebben maar ik heb geen cd wel een iso van xp op me computer staan en ik kan op me pc zo me usb booten alleen ik krijg xp niet bootable op mijn usb. heeft hier iemand een oplossing voor?
 
hallo
ik heb het programma gebrobeerd maar na het klikken op burn begint hij en dan zegt hij kan schijf niet formateren en nu kan ik ze allebij niet meer gebruiken als ik ze in me pc steekt zegt hij dat hij geformateerd moet worden en dan geeft hij een error aan dus nu doen ze het niet meer :(.
123.jpg
---------------
edit de usb's doen het weer na een hp format programma maar ik ga zo weer kijken naar die iso to usb.
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat me iso niet goed was want hij gaf een error ik moet nu eten dus die stuur ik zo en bij edit staat dat ze gemaakt zijn weer door anders weer te formateren maar ik heb twee usb's getest maar ik kijk zo even na het eten en zal gelijk weer posten over 3 kwartier
 
Ik heb niet direct een antwoord op je vraag maar om welke reden wil je van Windows 7 terug naar XP?
 
Je hebt helemaal gelijk.
Eerst m'n eten opmaken dus en niet tussendoor lezen en tikken :p
 
hallo
ben ik weer
om eruit te kommen ze formaterden allebij niet maar dit is nu opgelost ga het nu proberen te instaleren op de usb dan.
--------------------------------------------------------
is het normaal dat het erop zetten een hele dag duurt....
vandaag gaat het niet meer lukken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan