bootmgr ontbreekt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou weer even een update nu ben ik eerst maar xp aan instaleren want win 7 pakte hij niet maar het lijkt er op dat dit ook moeilijk word hij blijft maar elke keer vragen om te formateren en de instalatie gaat nog niet door elke keer geeft hij aan wil je de windows instaleren op de c partitie en dan krijg je de keuze formateren of snel of geen bestandswijzigingen aanbrengen maar wat ik ook doe hij blijft hier en gaat niet verder met de installatie van windows
helppppppppppppp
eric

@gowest
Ik heb je berichten samengevoegd omdat het niet nodig was om een nieuw topic te starten.

Mvg,

Sectie Moderator

Heb je er al eens aangedacht dat de schijf gewoon stuk is? Verrotte sectors o.i.d.?

maar het lijkt er op dat dit ook moeilijk word hij blijft maar elke keer vragen om te formateren en de instalatie gaat nog niet door elke keer geeft hij aan wil je de windows instaleren op de c partitie en dan krijg je de keuze formateren of snel of geen bestandswijzigingen aanbrengen maar wat ik ook doe hij blijft hier en gaat niet verder met de installatie van windows

En krijg je dan ook niet te lezen om in bestandsformaat NTFS of FAT-32 te formateren, en of je schijf snel wil formateren of uitgebreid formateren. Volgens mij wel. Kies voor NTFS en kies voor uitgebreid formateren. Dit duurt wat langer maar dan is de schijf goed geformateert.

ja ik kan inderdaad kiezen wat ik wil snel of langzaam maar dat haalt niks uit en met de hirensbootcd had ik ook al via een optie uit het menu autonuke gedaan en die gaf geen fouten aan op de schijf .
maar ja wie weet is de schijf inderdaad kapot morgen ga ik wel weer wat proberen .
zijn er nog andere progjes op de hirensbootcd die ik kan gebruiken?
eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan