blacksheep
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 21 nov 2000
Ik heb altijd gedacht dat bouncing een manier was om de spammer een koekje van eigen deeg te geven. Daarom gebruik ik ook mailwasher. Nu heb ik ook spamfighter en stelde de navolgende vraag: Waarom heeft Spamfighter geen mogelijkheid tot bouncen. Met daarop het antwoord van spamfighter:
citaat:
Ik heb het niet over "terugmailen" Ik heb het over "Bouncen". Dat betekent dat degene die de spam stuurt, een mail terugkrijgt dat dit adres niet bestaat. Ik werk ook met mailwasher en velen met mij. Dat betekent dat degene die de spam stuurt, deze mail terugkrijgt als zijnde onbestelbaar. Dat is heel iets anders dan terugmailen, dan geef je aan dat je adres bestaat.
Einde citaat.
Antwoord:
Bouncen en terugmailen is zinloos.
Spammers gebruiken een mailadres maar eenmalig en het interesseert hun niet dat of er een mail wel of niet terugkomt.
Zoals ik al heb uitgelegd, spammers maken misbruik van adressen
Einde antwoord.
Nog afgezien van het feit dat de tante erg arrogant over komt, vraag ik me ook nog in gemoede af, wat hiervan juist of niet juist is..
citaat:
Ik heb het niet over "terugmailen" Ik heb het over "Bouncen". Dat betekent dat degene die de spam stuurt, een mail terugkrijgt dat dit adres niet bestaat. Ik werk ook met mailwasher en velen met mij. Dat betekent dat degene die de spam stuurt, deze mail terugkrijgt als zijnde onbestelbaar. Dat is heel iets anders dan terugmailen, dan geef je aan dat je adres bestaat.
Einde citaat.
Antwoord:
Bouncen en terugmailen is zinloos.
Spammers gebruiken een mailadres maar eenmalig en het interesseert hun niet dat of er een mail wel of niet terugkomt.
Zoals ik al heb uitgelegd, spammers maken misbruik van adressen
Einde antwoord.
Nog afgezien van het feit dat de tante erg arrogant over komt, vraag ik me ook nog in gemoede af, wat hiervan juist of niet juist is..