Bouw Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

tedjansen11

Verenigingslid
Lid geworden
8 mei 2009
Weet iemand een goed website bouw programma?
Dat je een button kan aanklikken.
en ook een voorbeeld.
En het moet freeware zijn.

Er zijn er niet veel, en de meeste maken niet echt iets moois. Daarbij moet je uitgaan van het idee dat als je een website in elkaar kunt klikken, je er geen PHP achter kunt hebben, dus alleen statische informatie weergeven.

Je kunt eens kijken naar Kompozer.

Ik weet niet of je ook office hebt. Maar met publisher kan je ook website's maken.

geen kenner

aja als je helemaal geen kenner ben met het bouwen van sites en codes zou ik lekker makkelijk joomla kiezen :D

tis wel voor noobs maar oke.

en anders zou ik lekker met dramwaver spelen.
en met photoshop kun je leuke buttons make.

Gr Theo Lodewijk

Laatst bewerkt:
Het beste is met de hand, maar dat wil niet iedereen.
Publisher zou ik echt niet nemen, want dat is niet bedoeld voor websites. Het stopt er vaak code in die alleen in Internet Explorer werkt (vml). Kompozer en Joomla doen dat niet, die werken in principe in alle browsers.
Om discussie te voorkomen even over Publisher (van 'n Microsoft forum):
http://social.expression.microsoft.com/Forums/en-US/web/thread/b756df0d-5390-4f51-821b-769c3a6cf032/

Ik weet dat Publisher zo in elkaar steekt. Alleen men zocht een freeware programma die website's kon maken. Oke als je het heel uitgebreid gaat pakken dan in Publisher geen freeware maar iedereen heeft zo'n beetje wel Microsoft Office thuis. Eigenlijk geld hetzelfde ook voor frontpage.

Als je een echt programma wil om website's te bouwen die zijn er tot op de dag van vandaag niet. Teminste niet freeware zo ver ik weet. Als je een beginnende bent dan kan je altijd kijken naar een cms systeem. De enige voorwaarde dat zo'n systeem heeft is dat je webhosting php5 moeten hebben en een MySQL-Database.

Link naar website met opensource cms systemen + demo's

Maar zoals Goeroeboeroe zegt zelf maken dat is gewoon het beste. ( Moet je er wel tijd voor hebben.)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan