• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bovenin een formulier starten bij openen

• Onderwerp starter Onderwerp starter gvb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gvb

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2005
Ik heb een formulier gemaakt, met aan de rechterkant een scrollbar. Helemaal onderaan het scherm staan 2 knoppen. Als ik het formulier nu open, dan wordt één van de knoppen geselecteerd en ik zie dus de onderkant van het formulier. Ik wil juist dat de bovenkant meteen in zicht komt. Ik heb bij de eigenschappen van het formulier achter 'Top' al 0 ingevuld, maar dat helpt niet...

Weet iemand hier iets op??

MVG,
GvB

In VBA editor onder Beeld de tabvolgorde instellen. Staat een van de knoppen bovenaan in de lijst dan wordt die als eerste geselecteerd en komt dus in "Beeld".

Ik heb bovenaan het formulier dus alleen maar labels met tekst erin. Deze wordt niet geselecteerd. En als ik het label instel met Tabstop = True, dan veranderd hij automatisch terug naar False.

Ik hoop dat er dus een andere manier is...

MVG,
GvB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan