branden met dvd shrink

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker56

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Hallo ik heb eeb dvd film opgezet met dvd shrink maar nu heb ik een stel bestanden waar plaats ik deze op de cd in de map video_ts of gewoon los

gr tim

"een aantal losse bestanden"??

Als je VOB, BUP en IFO bestanden bedoelt, deze komen in VIDEO_TS

2 dingen....
1. plaats ze allemaal in de VIDEO_TS als je met b.v. NERO gaat branden
2. Haal DVDSHRINK versie 3.14 binnen die stuurt ook gelijk je brander aan en zet na het rippen de film op DVD

Hallo

versie .14 kon ik nergens vinden ik heb via google gezocht maar 2.10 was de hoogste die ik gevonden had is versie 3.15 er ook in het nederlands??

>>versie .14 kon ik nergens vinden ik heb via google gezocht

niet goed gezocht... www.dvdshrink.org

Ik heb ook een dvd gemaakt in een map met dvdshrink, aleen toe ik m brande stonden alleen de bestanden op de dvd...mislukt dus

Als ik dvdshrink gebruik waar plaats ik dan de bestanden en hoe noem ik de map?... ik heb ze nu in een map gedaan met de naam van de dvdfilm.

En als ik brand met nero, welke uit de rij van dvd iconen moet ik dan hebben?...dvd-rom (iso) ???

heats

Inderdaat dvd iso

ik heb het gedaan met dat programma versie 3.15 daar kan je zelf er voor kiezen dat hij zelf mappen aan maak die op de cd moeten komen

gr tim

En welke mappen zijn dat? De bestanden moeten in de map VIDEO_TS komen.

want het programma verrsie 3.14 ,maak zelf een map video_ts aan en audio_ts die moet je bij nero iso overschrijven.

je kan gewoon beide mappen de audio_ts en video_ts baar het brandscherm van nero slepen hij overschijft ze dan gewoon geen probleem

Ik heb alleen een map gemaakt met de naam van de film.... van video_ts kan ik me herrinneren dat je dat bij dvd2one wel moest doen...... maar moet dit direckt al voor ik dvdshrink laat lopen?

heats

ps..... de site van tazman is zeer duidelijk wat betreft dvdshrinck alleen de stappen erna zouden ook eens aan het licht moeten komen, zoals het branden met nero en waar en wanneer je mappen welke naam moet geven.

Kan dit alsnog?

je hoeft niet zelf een map video_ts aan te maken, dvdshrink maakt de bestanden aan na afloop hoef je alleen nero te openen en te kiezen voor DVD-video dan zie je in het brand scherm van nero vanzelf 2 mappen staan audio_ts en video_ts sleep alle files die shrink gemaakt hebt naar de map video_ts en branden maar.

PS,

ben nu de handleiding aan het aanpassen daar komt ook bij te staan hoe te branden met nero.

Oke handleiding aangepast staat nu bij hoe je met nero de files moet branden ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan