Branden met een lagere snelheid in Nero 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Ik wil mijn audio-cd's het liefst met snelheid 4 xbranden.

Nero 6 geeft echter 12x als laagste snelheid. Kan ik deze snelheid (handmatig) naar 4x verlagen???

Als je de snelheid omlaag wilt brengen omdat dit een betere geluidskwaliteit zou opleveren dan zou 12x een zeer acceptabele snelheid zijn.

Als je op het icoontje "BRANDEN" klikt, zou je in het laatste tabblad (branden) de snelheid (moeten) kunnen aanpassen.

Dit heb ik ook en het is dus niet mogenlijk om de brandsnelheid aan te passen. Dit is bijzonder irritant.
Bij versie 5.x.y.z. kon ik het nog wel veranderen maar nu dus niet meer (geld ook voor het branden van DVD's), als iemand weet hoe ik dit kan veranderen hoor ik het graag.

GreetZ Qistnx

Ik werk met XP Pro.

Ga via Deze computer en dan rechts klikken op het station van je brander.
Klik dan op het tabblad Opnemen.
Onderaan kun je de brandsnelheid ingeven.

Lucia

Helaas,

Ik kan het idd wel veranderen daar maar als ik daarna nero opstart kan ik het niet wijzigen en blijft hij op maximaal staan.
Ik kan wel een 8 speed DVD in m'n brander doen,dan kan ik kiezen tussen 8X, 6X of 4X. Maar m'n brander is maar 4 speed (DVD en 32 speed CD) dus dat vind ik ook vreemd.
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.

GreetZ Qistnx

Geplaatst door lucia1
Ik werk met XP Pro.

Ga via Deze computer en dan rechts klikken op het station van je brander.
Klik dan op het tabblad Opnemen.
Onderaan kun je de brandsnelheid ingeven.

Lucia

Ik kan dit inderdaad wel ingeven, wordt netjes onthouden. Toch al ik NERO weer opstart is mijn laagste snelhied 12 x. De opnames die ik dan maak zijn gewoon niet goed. H

Heb je nog een suggestie om de brandsnelheid naar beneden te krijgen???

Klik je op Toepassen -Oke?

Ik heb bij mij nog eens gecontroleerd en ik heb 8x ingegeven en de pc is opgestart geweest.

Hij bleef op 8x staan.

Lucia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan