brander geblokeerd?¿?

Status
Niet open voor verdere reacties.
best wel jammer dat je soms niet met elkaar kan praten :(

Volgens mij begrijp ik jou verkeerd :

belangrijk in onze (mogelijke spraakverwarring) postings is het feit of jij WEL of NIET de oorspronkelijke recorder in je systeem hebt zitten (de recorder waar je 4.0 bij geleverd hebt gekregen) of dat je nadien een nieuwe recorder hebt gekocht (zonder Nero software erbij) en toch de downloads kunt gebruiken (met het oude serienummer ?)

Geplaatst door gast0225

belangrijk in onze (mogelijke spraakverwarring) postings is het feit of jij WEL of NIET de oorspronkelijke recorder in je systeem hebt zitten (de recorder waar je 4.0 bij geleverd hebt gekregen) of dat je nadien een nieuwe recorder hebt gekocht (zonder Nero software erbij) en toch de downloads kunt gebruiken (met het oude serienummer ?)

Klopt. In me oude pc zat een 4x4x24-brandertje. Hierbij werd destijds Nero4.0 bijgeleverd. DAT serienummer gebruik ik nu voor de nieuwste versie van Nero, op een andere, nieuwe brander.

Nu zul je wel denken, maar waarom gebruik je de Nero niet die bij je nieuwe brander zit? Omdat ik die kwijt ben.

k,
helder nu. Dat scheelt weer een tientje of wat bij de volgende brander, DAAR hoeft dus geen brandsoftware bij te zitten......................... :D

Geplaatst door gast0225
k,
helder nu. Dat scheelt weer een tientje of wat bij de volgende brander, DAAR hoeft dus geen brandsoftware bij te zitten......................... :D

Daar wordt toch wel de nieuwste versie van Nero bijgeleverd denk ik zo.

Bij de nieuwste branders van NU (;)) zal Nero 5.5.1028 wel bijgeleverd worden denk ik zo.

Geplaatst door gast0225

Hij heeft hier voor nog geen brander gehad en hij heeft deze versie van nero er appart bijgekocht. Ik geef hem morgen wel mijn versie van nero mee en dan kijk ik wel verder.

mogelijk, maar ik denk dat als je perse een doosje wilt ZONDER software, dat er wel brandertjes te koop zijn zonder software.

Daarnaast is onze discussie tevens DE oplossing voor vraagstellers kennis:

immers,

hij deinstalleert Nero, (NADAT 'ie ff het serienummer heeft genoteerd in het menu info), vervolgens installeert hij de nieuwste versie en voert daar het oude serienummer in. :D :D :D

oeps,

onze postings kruisten elkaar ArjenR en Muurhond.

Alleen nu ben ik het spoor bijster :confused: De reactie van ArjenR op de situatie bij die kennis = aan jouw situatie Muurhond en bij jou werkt de serial "truc" wel......????

Et wordt verwarrend. Pasja, bij mij werkt et wel idd.

Maar ik las de boel nog ff door en warempel in de 1e post van de topicstarter zie ik dit:

Ik kan niet branden dat zou mogelijk kunnen komen omdat de brander is geblokeerd

Het kan zijn dat hij nog op Image Recorder staat ipv de echte brander.

Om dit te controleren:

Start Nero, Ga naar Recorder-Recorder kiezen en kijk wat daar staat. Zie je daar Image Recorden en de chte brander staan?

Nou, om het geheel nog verwarrender te maken snap ik er nu dus echt NIETS meer van (na ook de postings allemaal nog eens doorgelezen te hebben):

ArjenR schrijft bovenin ergens dat de versie door de kennis er LOS bij is GEKOCHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan hebben we het dus over een FULL versie en niet over een OEM'mtje !!!!!!!!!!!!!!!

DEZE versie kan en mag dus NIMMER met de boodschap komen dat de versie indertijd bij een andere brander is geleverd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat de winkelier jouw kennis heeft belazerd ArjenR, OF die kennis heeft jou met verkeerde informatie gevoed.........??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan