brandprogramma DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar zijn diverse mogelijkheden voor. Ik gebruik deze.

maar euh met deze methode. ik heb omgezet naar Mpeg met nero vision zoals je zei. Maar in die methode op die site gebruiken ze VOB-files in dat programma Subrip. Ik heb toch geen VOBfiles?

Ik dacht al dat ik een stap had overgeslagen maar ze beginnen met een DVD die ingedeeld is in chapters en dat heb ik ook niet natuurlijk.

sorry maar ik ben niet thuis op dit vlak.

grts

Ik raak het spoor even bijster geloof ik? Je schreef dat je een .avi had. Als je die encodeert zoals ik adviseerde dan heb je een video_ts map met daarin de bekende .vob .bup en ifootjes.

Ik raak het spoor even bijster geloof ik? Je schreef dat je een .avi had. Als je die encodeert zoals ik adviseerde dan heb je een video_ts map met daarin de bekende .vob .bup en ifootjes.

ik heb gedaan zoals je zei met nero vision en ik bekom daarmee een mpeg-formaat? :s
van AVI naar Mpeg dus

Ik kan niet zien wat jij precies gedaan hebt, ik weet alleen 101% zeker dat wanneer jij letterlijk stap voor stap de geadviseerde instructies uitovert, je van een .avi een video_ts krijgt. Je moet ergens een vergissing hebben gemaakt.

Ik kan niet zien wat jij precies gedaan hebt, ik weet alleen 101% zeker dat wanneer jij letterlijk stap voor stap de geadviseerde instructies uitovert, je van een .avi een video_ts krijgt. Je moet ergens een vergissing hebben gemaakt.

op de laatste stap kan ik rechtsboven kiezen voor Naamloos.jpg

1) burn to :
- TSSTcorp^DVDr (mijn station om te branden)
- image recorder
2) write to hard disk folder
3) volume name
4) recording settings

Ik heb dus gekozen voor de tweede maar ik vind niets terug op mijn desktop tot nu toe terwijl ik dat wel had ingesteld. Of heb ik voor het verkeerde gekozen. ik heb er afbeelding bijgezet ter illustratie Naamloos.jpg

grts

Nee, je hebt de goede gekozen, de 2e van boven.

ja het is gelukt ook.
nu de volgende stap proberen ;)
mssn straks nog problemen :p
maar geen nood ik noteer alles zorgvuldig zodat ik dit geen tweede keer hoef te vragen

Ik heb DE oplossing voor je: The filmmachine.

Download hem hier: http://members.home.nl/thefilmmachine/

Hierin selecteer je eerst de video, de encoders, en dan de ondertiteling, zorg wel dat het een kleine lettertype is, want anders is het halve beeld met ondertiteling bedekt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan