brandprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met nero express gaat het ook hoor

klik na het openen op het groene +
en laad vervolgens de film in .

zie bijlage:

Bijlagen

• nero express.jpg
    nero express.jpg
    99,8 KB · Weergaven: 74
branden nero

Hoi Speedtouch.

Het grappige is dat ik geen nero burning rom als exe bestand heb. Wel pdf bestandjes.

Ik heb inmiddels een boekje gekocht en ook dat loopt niet parallel met mijn programma. Ik begin een beetje te balen dat ik dacht alles voor elkaar te hebben door ruim 200 euro uit te geven en alleen pippi is een keer gelukt door gehele schijf kopieren op een DvD rw schijf.

Misschien heb je nog een reactie en anders “de bijl er in”.

Speedtouch.

Ik wil geenszins eigenwijs zijn, maar toch denk ik dat we over een ander programma praten. Ik heb b.v. geen "new compilation" en de lay-out lijkt niet op de mijne. Bovendien heb ik geen mogelijkheid om via start enz bij nero burning rom te belanden. Heb ik een uitgeklede versie miscchien???
Op het schijfje staat in de innercircle de 6 versie geponst. Dus het moet goed zijn>

branden nero

Speedtouch.

Ik wil geenszins eigenwijs zijn, maar toch denk ik dat we over een ander programma praten. Ik heb b.v. geen "new compilation" en de lay-out lijkt niet op de mijne. Bovendien heb ik geen mogelijkheid om via start enz bij nero burning rom te belanden. Heb ik een uitgeklede versie miscchien???
Op het schijfje staat in de innercircle de 6 versie geponst. Dus het moet goed zijn.

Dan heb je een uitgeklede versie, ik heb de ultra edition

zie de bijlage:

Maar heb je het al geprobeerd met nero express zoals ik al had aangegeven, op die manier lukt het ook gewoon.

Bijlagen

• nero express 6.jpg
    nero express 6.jpg
    93,4 KB · Weergaven: 26
branden nero

Hoi Speedtouch.

Je hebt inderdaad gelijk. Kennelijk hebben we dezelfde versie gezien jouw laatste jpg'tje. Ik heb de nederlandse versie.
De jpg'tjes die je eerder hebt toegezonden, lijken absoluut niet op hetgeen ik in het programma heb. Ergens zit kennelijk een crusiaal verschil.
De brander heb ik als kado gekregen en de Nero cd werd daarbij gegeven. Maw een gegeven paard enz.
Tch wil ik graag kopieren en het wil maar niet lukken.
Is het branden van een DVD RW misschien een foute keuze?

Hopelijk wil je mij nog steeds adviseren.

Bazar

Probeer eens een trial versie van nero te downloaden,
of eerst proberen met een update update nero home page

ik snap niet dat het met nero-express niet lukt , krijg je wel de optie dvd in het menu of helemaal niet.

Heb je clonedvd al geprobeerd.

groetjes speedtouch

Laatst bewerkt:
Hoi Speedtouch.

Mijn vorige reactie is kennelijk in het water gevallen.
Ik heb de volgende plaatjes. Zoals je ziet heb ik de DvD met DvD shrink naar de HD geschreven. Daarna de volgorde aangehouden. Het laatste plaatje geeft geen verlicht BRANDEN aan.
Graag reactie.

Had ik mooie afbeeldingen gemaakt, worden ze niet als bijlage geaccepteerd. Zoek een oplossing.

Sla het plaatje op als *.jpg deze mag maximaal 100 kb zijn, en voeg hem bij als bijlage.

groetjes speedtouch

Hoi Speedtouch.

Ik heb de plaatjes gemaakt. Gezien de grootte moet het in vier afzonderlijke berichten.
Dit wordt foto 1.

Bijlagen

• foto1.jpg
    foto1.jpg
    74,1 KB · Weergaven: 17
Hoi Speedtouch.

Ik heb de plaatjes gemaakt. Gezien de grootte moet het in vier afzonderlijke berichten.
Dit wordt foto 2.

Bijlagen

• foto2.jpg
    foto2.jpg
    73,7 KB · Weergaven: 14
Hoi Speedtouch.

Dit wordt foto 3.

Bijlagen

• foto3.jpg
    foto3.jpg
    95 KB · Weergaven: 12
Hoi Speedtouch.

Dit wordt foto 4, de laatste. Zoals je ziet is BRANDEN niet verlicht.

Ik hoop dat je zo voldoende hebt voor een reactie.

Bijlagen

• foto4.jpg
    foto4.jpg
    45,6 KB · Weergaven: 11
Bazar

Ik heb ze alle 4 gezien.

Bij bijlage 2 kan je zien audio-ts en video-ts hier op dit tabblad klik je op video-ts zodat de map open gaat staan , als je dit heb gedaan moet je de film inladen volgens de bijlage 3

probeer het maar de map audio-ts heb je niet nodig.

ik hoor de uitslag wel.

groetjes speedtouch

Hoi Speedtouch.

Ik heb jouw aanwijzingen opgevolgd en BRANDEN wordt verlicht. Het lijkt dus goed te gaan.
Helaas heb ik nu geen ruimte om te branden, maar ik zal dat zeer zeker spoedig doen.

Ik vind het knap dat je volhoudend bent gebleven om mij te assisteren.
Hartelijk dank voor je medewerking en wellicht hebben ook anderen profijt van jouw aanwijzingen.

Ik zal, na het branden, nog een berichtje geven.

Graag gedaan :thumb:

Ik hoor het resultaat nog wel.

groetjes speedtouch

Hoi Speedtouch.

Hier is Bazar. Vannacht heb ik daadwerkelijk een film kunnen branden. Het verliep uitstekend door te handelen zoals jij omschreef. Vervolgens speelde de film via de DvD speler van de computer zowel met Power DvD als met Media player. Wellicht is het vervolg buiten deze rubriek, want in mijn gewone DvD speler, speelde de film wel, maar bleef de ondertiteling op de tv weg. Ook het menu was niet aan te sturen. Ligt dat aan mijn dvd speler of aan het branden. Misschien heb je een antwoord. Groeten.

Hoi Bazar,

Prima dat het is gelukt , wat betreft de stand-alone dvd speler is ook te verklaren.

Voor de ondertiteling klik je op de afstands bediening op subtitles.

Wat betreft het menu Deze heb je niet omdat je de film met dvd-decrypter ript.

De dvd decrypter ript alleen de vob-file's van de hoofdfilm, dit om de kwaliteit zo hoog mogenlijk te houden omdat je vaak moet shrinken naar 4,27Gb.

Wil je echter wel met menu en back-stage een film hebben dan moet je gebruik maken van clonedvd

Clonedvd is een alles in een progamma rippen > comprimeren > branden
Het nadeel is echter dat deze geen beveiligde dvd kan rippen , hier is dan ook weer een oplossing voor je moet dan het progje anydvd erbij hebben.

van clonedvd en anydvd kan je een trial downloaden ff zoeken met google.

Groetjes speedtouch

Hoi Speedtouch.

Ik begrijp niet hoe het kan dat de gebrande DvD op mijn computer wel en via de dvd speler op de tv Niet nederlands ondertiteld is.

Ik heb ook een DvD met Smartripper ge ript en daarna gebrand en precies hetzelfde. Op mijn computer wel en op de tv geen ondertiteling.

Wellicht heb je een suggestie, alhoewel dit buiten de categorie branden valt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan