broadband router geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

blahblah

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2004
hoi ik heb nu al 1 jaar een broadband router en ik heb altijd internet gehad op een pc en een laptop, maar ik moest erbij en heb de kabels eruit gehaald, en nu doet ie het niet meer, alleen de standaard kabel van je pc naar modem en niet naar je router ik heb een boekje erbij gehad, daarin staat uitvoeren cmd ipconfig dan ipconfig /release , dan ipconfig /renew heb ik gedaan en dan naar de 192.168.2.1 maar die pakt hij niet heb het aantal keer geprobeerd, en als ik me pc opstart dan doet internet het voor 5 min, als ik de laptop opstart en internet probeer doet ie het daar niet en bij mij ook niet.
ik heb chello.

Robin

Heb je het juiste MAC-adres in je router staan?
Dit is nodig bij Chello.

Alles al eens ''uit'' gehad en weer aan gezet/opgestart?
Je moet wel zorgen dat het mac-adres waar je bij Chello mee bekend bent,in je router staat,anders gaattie het bij die @#!! Chello nooit doen hoor !!!

Leo

Kijk in het boekje van de router wat het ip adres van je router is,dan log je hier in met gewoon je internet explorer browser,en dan op het moment dat je in die wizard zit,waar ze je mac-adres vragen van de pc dus waar je altijd verbinding mee maakte op internet via UPC/Chello,daar voer je het mac adres in van die pc,en dan kan je met al die andere pc's via dat mac adres ook het internet op.

Leo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan