BluetoothUSB
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 aug 2010
Hoi mensen!
Sinds ik win7 64 bit heb, wekrt mijn bluetooth wel OK, maar om met mijn sony eendraadloze bluetoothmuis verbinding te maken, heb ik neem ik aan software nodig.
ik weet dat ik op mijn vorige systeem (win7 32 bit) de software van broadcom heb geïnstalleerd.
Nu doe ik dit ook, maar ik krijg tijdens de installatie de melding:
Please plug in or turn on your Bluetooth device.
Deze is aangesloten en staat aan!
Ik kan wel verbinding maken met mijn telefoon via de sony software maar wil dit ook gewoon doen met de broadcom software.
Weet iemand wat ik kan doen om de installatie verder te laten gaan? Want ik kijk nu al zo'n 20 minuten naar een balk die niet vooruit wil gaan
.
Bedankt voor jullie antwoorden/suggesties!
EDIT:
Hier een screenshot:
Sinds ik win7 64 bit heb, wekrt mijn bluetooth wel OK, maar om met mijn sony eendraadloze bluetoothmuis verbinding te maken, heb ik neem ik aan software nodig.
ik weet dat ik op mijn vorige systeem (win7 32 bit) de software van broadcom heb geïnstalleerd.
Nu doe ik dit ook, maar ik krijg tijdens de installatie de melding:
Please plug in or turn on your Bluetooth device.
Deze is aangesloten en staat aan!
Ik kan wel verbinding maken met mijn telefoon via de sony software maar wil dit ook gewoon doen met de broadcom software.
Weet iemand wat ik kan doen om de installatie verder te laten gaan? Want ik kijk nu al zo'n 20 minuten naar een balk die niet vooruit wil gaan

Bedankt voor jullie antwoorden/suggesties!
EDIT:
Hier een screenshot:

Laatst bewerkt: