Brothers in Arms: Hells Highway

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronald89

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2008
Berichten
2.768
Hallo allemaal,

Ben weer eens even bezig met Brothers in arms: hells highway, maar ik heb de volgende vraag: op internet lees ik constant dat je je teams orders kan geven (dingen opblazen enzo), maar verder dan follow me krijsen kom ik niet.
Hoe geef ik mijn teams in vredesnaam andere orders dan achter me aan blijven rennen?

Aanvullende info; ik speel hem op de pc.
Ik wil dit vooral weten omdat mijn squad heel de tijd achter me **** aanrent terwijl ik explosieven plaats op een vrachtwagen met benzinevaten, en iedereen dan dus ook doodgaat..
 
Laatst bewerkt:
Heb je al eens gekeken onder options en controls welke knoppen er zijn toegewezen aan die acties?
 
Ja daar heb ik al gekeken, maar daar staan die acties niet bij :p
Tenminste, ik kan het er niet uit opmaken.
 
als je op de console speel kun je met 1 van de achterste knoppen je manschappen ergens naartoe sturen en de vijand aan laten vallen, maar in het 1e level krijg je volgens mij gewoon een tutorial die je leert hoe je alles moet doen, dus speel level 1 even dan:thumb:
 
Mjah ik speel op de pc, en van die tutorial op de pc leer je niks anders dan de gewone bewegingen, hoe je dingen oppakt, wegduikt achter objecten enzo.. Dat is tenslotte dat level in het ziekenhuis waar die blonde chick in die witte jurk neer wordt geschoten en Franky hetzelfde lot ondergaat.
 
maar de allereerste missie is toch dezelfde als in de demo. Dat is volgens mij niet in het ziekenhuis maar in zo'n grasland met boerderijen, anders moet je maar effe de demo downloaden en daarvan weet ik wel zeker dat die tutorial word gegeven en anders effe in je boekje handleidingboekje kijken of op google effe zoeken

suc6:thumb:
 
De demo bij mij is in het ziekenhuis :thumb:
En het boekje heb ik niet, is een gedownloade versie :rolleyes:
Op google kon ik niks zinnigs vinden dus vandaar mijn vraag hier..
 
oke ja ik heb de demo op de ps3 gespeeld, maar dan zoek ik wel effe op internet of ik iets kan vinden
 
Okay thanks. Tussendoor zie ik wel eens van die teksten wat je teams allemaal kunnen doen (granaten gooien als ze dichtbij genoeg zijn, mg teams opblazen als je een bazooka squad hebt enzovoort), maar ik kan daar nergens de controls voor vinden. Ze lopen alleen maar achter me aan, en waar ik de controls kan veranderen in het options menu kan ik ook niks vinden hoe ik mijn team dit soort orders geef.
 
is het niet dat als je rechtermuisknop of shift of alt indrukt dat je dan een rondje in beeld krijgt om je team ergens naartoe te sturen. Verder als je dan op een vijand houdt verandert het in een ander symbool
 
Ha Tonko, dat zal ik morgen eens gaan proberen, nu ga ik maar weer even verder met ziek zijn.. :(
Even de controls resetten denk ik, rechtermuisknop is nu zoomen bij mij.
 
nou in ieder geval beterschap;)
en als het niet lukt zeg je het maar:thumb:
 
Haha thanks, eten blijft nu in ieder geval binnen dus we zijn weer aan de beterende hand. vanmiddag even jouw tip proberen :thumb:
 
Het is hetzelfde knopje waar je je manschappen mee verplaatst alleen nou moet je ergens op richten bijvoorbeeld met je bazooka team en dan moet je het verplaats knopje ingedrukt houden richten op een zandzakkenverdediging ofzo dan krijg je een ander tekentje rood, geel of oranje ofzo, en dan loslaten;)
 
Hahaha thanks, ik heb hem inmiddels alweer gedeinstalleerd :p
Om ruimte te besparen.. Maar ik sla hem ff op onder de bookmarks :thumb:

Bedankt jongens, deze gaat op opgelost :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan