Browsen tussen online foto's lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

shakti

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2006
Berichten
4
Hallo,
Ik heb al een klein jaar Firefox mozilla op mijn pc. Reeds van in het begin heb ik een probleem waar ik me voorheen zo niet aan stoorde, maar nu dus wel.
Als ik op een website kom waar je kan browsen tussen verschillende foto's, dan lukt dat niet in Firefox, de eerste foto blijft steeds in het venstertje staan. (ik hoop dat dit een duidelijke omschrijving van mijn probleem is!)
Ik geef een voorbeeld: op http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=G8OVKI2R staat een foto van een auto, daaronder een pijltje naar de volgende foto. als ik daarop klik, gebeurt en niks.
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met java, of een andere plugin die misschien niet is geinstalleerd. Ik weet niet meer welke plugins ik allemaal heb geinstalleerd, kan ik dat ergens nakijken? Java staat wel geinstalleerd op mijn pc, met name de Java 2 platform Standard edition v 1.5.0 van Sun Microsystems.
Ik had ook graag geweten welke plugins allemaal nodig zijn voor Firefox, en hoe ik die moet installeren, mocht ik die nog niet hebben.

Alvast bedankt aan diegene die mij kan helpen.

Groetjes

Kim
 
Laatst bewerkt:
In internet explorer werkt het wel, hoogstwaarschijnlijk is de website niet voor alle browsers geschikt. Er is dacht ik voor Firefox een plugin beschikbaar waarmee je rechts kan klikken en dan op view webpage with internet explorer klikken.

Misschien kan een Firefox freak dit nader uitleggen maar ik denk dat het daar op neer komt.
 
ik kan ze beide zien in firefox.
Kijk eens onder extra - opties - inhoud
daar vinkjes bij java staan.
en onder extensies kun je zien wat er zo al gedownload is.
 
Haal hier eens de ie tab op en installeer die eens.
Staat onder de top extensions
 
Ik wil dat wel doen, maar die IE tab biedt geen oplossing voor mijn probleem, die omzeilt het alleen maar. Als ik de foto's wil zien, kan ik ook gewoon IE openen, zoals ik tot nu toe gedaan heb. Ik zie echter bij iedereen dat ze het WEL kunnen met Mozilla, dus ik vraag me af hoe dit komt en wil dit graag oplossen. Dit probleem stelt zich niet enkel bij de site van Het Nieuwsblad, maar bij alle sites die zo een systeem hebben om foto's te bekijken.
Maar ik apprecieer het dat je helpt meedenken hoor, bedankt. Mocht iemand nog wat anders weten, laat het me aub weten!
 
heb je de flash plugin al geinstaleerd.
 
wel, dat weet ik dus niet meer, hoe kan ik dat nagaan?
 
gewoon opnieuw installeren, kan niks mee fout gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan