Browser full-screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gibsonneke

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Omdat ik een foto applicatie dien te ontwikkelen zou het een handig iets zijn om de browser automatisch full screen te laten gaan.

Met internet explorer lukt met dit gemakkelijk. Echter met firefox lukt dit niet automatisch maar dien ik de full-screen mode manueel toe te passen (F11).

Ik las ergens dat dit niet mogelijk is in firefox omdat dit niet ondersteund wordt.

Is dit zo? Is er geen andere mogelijkheid om in firefox en vergelijkbare browsers (safari, chrome, ...) full screen te gaan?

in firefox zou je het eventueel met behulp van een addon kunnen proberen...

ga naar extra-> addons -> door alle addons bladeren, en daar kan je bijv zoeken op fullscreen o.i.d. misschien zit er wat voor je tussen.

in firefox zou je het eventueel met behulp van een addon kunnen proberen...

ga naar extra-> addons -> door alle addons bladeren, en daar kan je bijv zoeken op fullscreen o.i.d. misschien zit er wat voor je tussen.

Op die manier is het inderdaad mogelijk om fullscreen te gaan maar ik vraag mij dan nu af of het niet mogelijk is om dit via code (javascript) te verkrijgen?

Hoe zou ik het dan moeten gaan doen met andere browsers (safari, ...)?

Niet. Zover ik weet is dit onmogelijk via Javascript. Browsers hebben dit niet omdat het erg vervelend zou zijn als elke site steeds je browser zit te maximaliseren...

het kan btw wel... maar je moet het idd met javascript doen, wat WEL kan...

maak een pagina met javascript, upload deze en stel hem in als browser startpagina...
in deze pagina zet je een code die je automatisch doorverwijst binnen 1 seconde ofzo... bij de doorverwijzing kan je wel kiezen om de doelpagina (google ofzo?) in fullscreen te openen...

je browser startpagina wordt dus je eigen pagina, maar die link je binnen een seconde al door naar een pagina die je zelf als startpagina wilt... vraag me niet hoe want ik zuig in javascript, maar ik weet zeker dat dit kan.

-en als het geen javascript was, was het een andere code waarmee het kon-

het kan btw wel... maar je moet het idd met javascript doen, wat WEL kan...

maak een pagina met javascript, upload deze en stel hem in als browser startpagina...
in deze pagina zet je een code die je automatisch doorverwijst binnen 1 seconde ofzo... bij de doorverwijzing kan je wel kiezen om de doelpagina (google ofzo?) in fullscreen te openen...

je browser startpagina wordt dus je eigen pagina, maar die link je binnen een seconde al door naar een pagina die je zelf als startpagina wilt... vraag me niet hoe want ik zuig in javascript, maar ik weet zeker dat dit kan.

-en als het geen javascript was, was het een andere code waarmee het kon-

Ik deed het vroeger zo dat ik met javascript een nieuw window opende (popup) en dit dan fullscreen weergaf.

Toch vind ik dit niet de goede oplossing omdat er nog een kleine weergave is van de statusbar.

Nuja ik heb het dus gedaan met die add-on (wat overigens zeer goed werkt) Dan roep ik via een batch file mijn browser aan zodat die fullscreen opstart (internet explorer of firefox)

In ieder geval voor de antwoorden en deze mag dus dicht. :)

dat moet je ff rechtsonder klikken op vraag is beantwoord ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan