browser sluit bij openen site

Status
Niet open voor verdere reacties.

SontriaX

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2005
Berichten
230
Hallo
Sinds kort heb ik het probleem dat mijn browser sluit op enkele willekeurige site's
Dat doet hij bij het openen niet als hij al geopend is
Mijn internet browser is mozilla firefox 1.07
Hoop dat jullie hier raad op weten
 
SontriaX

Je kan eens proberen om je oudere versie te verwijderen, en en nieuwe versie te installeren.
Inmiddels is Firefox 1.5 NLD uit.

Deinstalleer Firefox 1.07 in Configuratiescherm > Software.
Maak wel eerst een Back-Up van eventuele belangrijke data, bladwijzers e.d. Sluit je pc af en start dan weer op. Kijk hierna ook in Program Files of de map Mozilla Firefox ook daadwekelijk is verwijderd. Staat deze map er nog verwijder deze dan handmatig.

Download Firefox 1.5 NLD:

http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/


Succes.
 
l.slaats. zei:
Deinstalleer Firefox 1.07 in Configuratiescherm > Software.
Maak wel eerst een Back-Up van eventuele belangrijke data, bladwijzers e.d. Sluit je pc af en start dan weer op. Kijk hierna ook in Program Files of de map Mozilla Firefox ook daadwekelijk is verwijderd. Staat deze map er nog verwijder deze dan handmatig.
Dan nog blijft je profiel gewoon bewaard (en de eventuele fouten daarin blijven dan ook bewaard en worden overgenomen als je een nieuwere versie installeert). Het profiel staat namelijk niet in Program Files maar in Documents and Settings\Gebruikersnaam\Application Data. ;)

Probeer dit eens:
1) verwijder eerst alle extensies en themes die je eventueel hebt geïnstalleerd
2) sluit Firefox af
3) deïnstalleer Firefox via Configuratiescherm > Software
4) verwijder de map C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Application Data\Mozilla*
5) verwijder de map C:\Program Files\Mozilla Firefox
6) herstart de pc
7) download en installeer de nieuwste versie van Firefox

* Let op: hiermee verdwijnen je favorieten ook, dus misschien is het handig daar eerst even een back-up van te maken.
 
@Buffy.

Bedankt voor je toelichting. Weer iets bijgeleerd en zal het zo ook doorgeven aan anderen.

ps: Is Application Data niet een verborgen map Buffy?

@SontriaX

Lees goed de post door van Buffy dan komt het zeker goed :)
 
Hartelijk dank voor jullie antwoord heb gedaan wat buffy zij en het is verholpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan