Browsers willen niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Manamana,
Dat zou nu zomaar eens kunnen kloppen.
Ik heb een paar keer uitgeprobeerd door na het booten een kwartierje te wachten met opstarten van een browser, waarna de PC dus een beetje opgewarmd was, en
dan starten de browsers moeiteloos in 1 keer op.
Misschien dat het simpeler (en goedkoper) is om de hele voeding een keer te vervangen.

Chris
 
Chris ik denk dus ook dat het de voeding is. Hij doet het dus zoals omschreven door mij. Inderdaad nieuwe voeding is het beste. Succes en laat eens weten wat het werd. :thumb:
 
In mijn PC (Widows 7 ultimate, 64b) komt het steeds meer voor dat geen enkele browser IE 8 en/of Firefox 7) wil opstarten. Na 1 of enkele malen opnieuw de PC opstarten doet alles het weer correct.

Chris

Hoewel deze vraag lijkt opgelost door een nieuwe voeding, wil ik toch melden dat ook bij mijn twee PC's en die op kantoor steeds vaker de browser (welke dan ook) niet opstart in één keer. Wat ik doe is niet de hele PC opnieuw opstarten maar de browser sluiten en een tweede keer openen. Dat werkt altijd. Maar ik blijf het heel vreemd vinden.
Het lijkt me sterk dat bij alle drie PC's plotseling de voeding niet meer goed zou zijn...
 
Bedankt nog voor de reactie.
Ik weet niet meer precies wat ik allemaal heb gedaan maar de laatste tijd werkt het bij mij weer redelijk.
Kennelijk gaan sommige problemen toch een beetje vanzelf over. Daar blijf ik maar in geloven.
 
Chris ik denk dus ook dat het de voeding is. Hij doet het dus zoals omschreven door mij. Inderdaad nieuwe voeding is het beste. Succes en laat eens weten wat het werd. :thumb:

Ik denk eerder dat de PC gewoon zulke moeite heeft met opstarten dat hij eerst een kwartier bezig is met alle achtergrond programma's laden voor hij het openen van een browser accepteert.

Ik persoonlijk moet na het opstarten ook even een minuutje wachten en als ik het toch eerder open klik dan krijg ik na een minuut pas het geopende programma.

Ik stel dan ook voor om bij start -> uitvoeren -> msconfig -> Opstarten dingen uit te zetten die je echt niet bij het opstarten meteen nodig hebt (Zoals MSN Messenger)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan