Beste mensen,
Ik ben bezig om een factuur te maken. Mijn idee is om het factuur BTW bedrag per maand kunnen zien met een down drop menu.
Bijv. met het down drop menu in (cel A2) kies je voor het maand mei en in het cel er naast (cel A3) zie je het aantal facturen in het maand mei en in (cel A4) zie je de totale BTW bedrag van al gemaakte faturen in de maand mei.
Al mij geboekte facturen komen onder elkaar in een overzicht te staan in het excel BLAD balans. Incl het datum,factuurnr, BTW ect.
Is er iemand die mij kan helpen met een idee of code?
Ik ben benieuwd.
Alvast bedankt
Mv/Gr
Ik ben bezig om een factuur te maken. Mijn idee is om het factuur BTW bedrag per maand kunnen zien met een down drop menu.
Bijv. met het down drop menu in (cel A2) kies je voor het maand mei en in het cel er naast (cel A3) zie je het aantal facturen in het maand mei en in (cel A4) zie je de totale BTW bedrag van al gemaakte faturen in de maand mei.
Al mij geboekte facturen komen onder elkaar in een overzicht te staan in het excel BLAD balans. Incl het datum,factuurnr, BTW ect.
Is er iemand die mij kan helpen met een idee of code?
Ik ben benieuwd.
Alvast bedankt
Mv/Gr