(Budget) Game PC €600 +/-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er geen merkbaar verschik in zit kan je beter de goedkoopste nemen :p
Als het elke x 5-10 euro scheelt. Dan wordt het hele systeem een stukkie goedkoper ;)
Dit zijn van die dingen met CL9 en CL10 dat eig. niet echt uitmaakt. Het klinkt vooral sneller.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk hier eens : http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/409445

Erg dikke game PC.
Zou nog goedkoper kunnen door de videokaart te verranderen in een langzamer model.
Er zit hier echter geen SSD bij dat wel aan te raden is. Dit zorgt voor supersnelle opstart en toegangs tijden. Je zal dus nagenoeg niet hoeven te wachten op iets dat je aanklikt + windows dat in een aantal seconde helemaal start klaar is opgestart.
Ik vind dat geen 'dikke game pc', het valt wel mee. Ik zie echter niets waarop bezuinigd kan worden dus dit is het beste wat je voor dat geld kan krijgen. 600 euro is natuurlijk te weinig voor een budget game pc, iemand vertelde mij ooit de naar mijn mening nog steeds gouden regel dat je een budget game pc vanaf 800 euro koopt. Dat is mij in 2009 verteld maar ik zie het op het forum nog steeds terug komen, alles onder de 800 euro is meer een multimedia pc die wel games kan spelen, maar geen echte game pc. Bij een echte game pc hoort op zijn minst een goede behuizing, goede verwerking van de draden, goede airflow en goede koeling (extra fans en aftermarket processorkoeler). Dat was mijn filosofie over een game pc in een notendop.
 
Beter dan een Dell van 1000 ofzo.
Deze PC kan alle games die er zijn op full HD draaien en de graphics op high/max.
Dit is een speciale videokaart. Dit is eigenlijk een 7950. Die wat gedownklokt is. De 2 na beste single GPU kaart van AMD. En daar kan je toch erg goed mee gamen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Stormbreaker
Die is nog redelijk sterk hoor, zelfs sterker als die APU die jij had geselecteerd. Verouderd of niet, dat maakt niet zoveel uit, binnen enkele jaren is een upgrade zoiezo nodig met zo'n processor, AMD heeft nog genoeg AM3+ processoren en er blijven er maar uitkomen.
@TS
Ik vind het een mooi systeem maar ik zou die PCI wifi adapter vervangen door een externe adapter.
Deze bijvoorbeeld, ik gebruik die soms zelf en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan